Londonezii

28 1 0
                                    

Era holul întunecat . Același hol întunecat pe care il știam de când eram mică. The Dark Alley. Singura strada care nu avea nume. Niciun fel de semn, nimic.
Copilăria intr-un astfel de grup este pe cât de periculoasa, pe atât de incitanta.
Același hol care se termina intr-un geam. Pe laterale erau seifurile si dulapurile B.U.M. (British United Mafia)
Sheffield era departe de headquarter...Londra...singurul loc din Anglia unde nu am fost niciodată .
Tocurile mele se auzeau tare si cu ecou in casa de o liniște mortuara .
"Once in business, always in business" cum ar zice tata.
Luminile geamului dădeau camerei o sobrietate aparte. Doua fete printre toți acei bărbați barbari, uneori e ciudat..
-Doamna?
-Șefa Pandora! am spus pe un ton jos si autoritar
-Șefa Pandora..
-Ce este?
-Domnul Black Vă așteaptă . Spuse domnul sumbru
-Important?
-Foarte.
-Voi veni.
Pașii grei ai domnului Mike se auzeau in Timp ce cobora scările de lemn ale copilăriei mele.
*bzzz bzzzz*
-Walkins?
-Pandora .M-a sunat tatăl tău...ăăă Domnul Black...
-Ce e? Ce ți-a zis??
-Ceva de Londonezi.
-Londonezi?!?
-Vorbește cu el, Pandora!
-Bine! Pa!
-Ai grija!
-Am! Pa!
Asta e. trebuie sa merg . Pana la urma e tatăl meu...singura familie pe care o mai am. Nu il pot evita pentru totdeauna ...
Am intrat in camera întunecata cu masa cea de lemn care mi-a bântuit Copilăria.

Am intrat in camera întunecata cu masa cea de lemn care mi-a bântuit Copilăria

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Domnule Black?
-Pandora..
-Am primit știri despre niște Londonezi.
-intr-adevăr fiica mea...au fost trimiși aici cei mai de elita agenți. Tu ii vei avea sub aripa ta. Sunt excelenți ca agenți. Dar sunt nesăbuiți.
Cred ca au nevoie de o femeie dura ca sa ii disciplineze. Tu...tu si Nymphadora Walkins.
-Walkins.
-Cum o fi..
-Ai grija cu ei! Spuse tata in timp ce imi înmâna doua dosare.
-Harry...Styles? Louis...Tomlinson?
-Elita..
-Cum zici tu, Domnule.
-Tata..
-Mhm
Am luat dosarele si am plecat spre Strada. O singura casa, mare , veche, neagră.
-AUUU! Pandora???
-Nymphadora !!! Parca nu puteai sa vii.
-Mda, sunt aici acum! Ai dosarele?
-Care?am întrebat mirata
-Londonezii!
-Aha, da!
-Vino cu mine!
-Unde?
-Vezi tu...

-Mda, sunt aici acum! Ai dosarele? -Care?am întrebat mirata-Londonezii! -Aha, da! -Vino cu mine!-Unde?-Vezi tu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Acum observ ca te-ai vopsit blonda..am spus aproape fără suflu din cauza fugitului pe tocuri ce 25 de cm.
-Mda... O sa am nevoie. Si tu o sa ai nevoie de alta culoare a parului..
-De ce, mă rog?
-Nu ți-a zis tatăl ...ăă Domnul Black?
-Nu...
-Hmmm..ok . Deci, noi  trebuie sa ii antrenam practic pe londonezi pentru cel mai mare transport din istoria B.U.M., si trebuie sa nu fim recunoscute nici de ei, nici de londonezi după ce se termina transportul.
-De ce?
-Nu mi s-a comunicat...
-OK..

Nu era ceva nou ca tata...ah...Domnul Black sa nu imi comunice ceva ...dar in general erau lucruri mărunte ...
Strada întunecată pe care mergeam era "Strada Oakland"
Oakland? N-am auzit de ea, si am fost șoferul B.U.M. Sheffield .... Știam toate străzile ...

Walkins a scos o cheie din buzunar si s-a repezit pe o Străduța lăturalnică , uitându-se in stânga si in dreapta in permanență.
-Hai, repede! Imi șopti Nympha...ăă Walkins!
-Ce ai?
Ajunse înăuntru, Walkins a deschis dosarele .

Four in one [L.T-H.S]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum