Unicornii, desigur, trebuie să învețe și ei. Toți unicornii învață la o singura școală, "Școala Curcubeu Numărul 666". Unicornii sunt foarte deștepți, de aceea sunt puțini unicornii care sunt la școala de corecție. Dada, există și scoala de corecție. Asta e pentru unicornii care își taie venele. Și care nu mănâncă Nutella dimineața.
Unicornii chiulesc și ei câteodată (dăă)
Atunci când chiulesc ei se duc pe câmp ca să culeagă căpșune. (Ignorați-mi creativitatea mea strălucită.)
Câteodată și profesorii chiulesc ca să scape de elevi. Ei se duc acasă să se uite la American Horror Story sau la The Vampire Diaries.
Între timp, unicornii elevi dau party în clasă.
UNICORNII NU AU MATEMATICĂ, NICI FIZICĂ, NICI ROMÂNĂ, NICI ENGLEZĂ nici alte materii care ne ruinează viețile. Ei au 3 materii. Actoria, chimia și desenul. Actoria e pentru a-i ajuta pe unicorni în viață. Cine știe...când un unicorn întâlnește un cal nu e de bine. Și actoria e pentru a participa la concursuri.
Chimia NU E CE CREDEȚI VOI. Chimia este un fel de magie adică cum poți crea curcubee, cum îți poți schimba culoarea și așa mai departe.
La aceste 3 materii există și teste, dar doar test, nu teză, examen și bac. Și toți unicornii care mănâncă Nutella iau nota 10 pentru că Nutella îți produce creier.
Cam atât fac unicornii la școală.(Mda, e 12 noaptea și nu am inspirație csf n-ai csf, vă promit că o să continui cu ce fac unicornii la școală. Poate o să fac partea a doua, nu știu. Și îmi pare rău că nu am postat de mult timp dar mi-a fost lene. Îmi pare rău ca am făcut capitolul scurt, dar voi reveni cu alte capitole luuungi.
PS: Între timp eu am mai scris 3 cărți dar am fost deșteaptă și le-am șters așa că bucurați-vă că nu am șters-o și pe asta. Dacă vreți să continui cartea, comm cu "Next". Dacă nu o să fie niciun comentariu probabil că o să o șterg și pe asta pentru că da.
În fine, noapte bunaaaaa unicornilor)