{1}

604 13 3
                                    

Anna! roept Meneer Van Dijk. Ik hoor een harde tik op mn tafel en schrik wakker. Huh? zeg ik. Heel de klas begint te lachen. Ik voel dat ik weer rood word, lekker dit denk ik. Waarom slaap jij ij mijn les!? zegt Meneer Van Dijk boos. Sorry meneer, zeg ik verschuldigd. En ik kijk naar mn handen. Kom vanmiddag, zegt Van Dijk, na je laatste uur maar terug. Maar meneer zeg ik zacht, wat zeg je zegt Van Dijk. Niks, laat maar Meneer.

Fuck, denk ik, vanmiddag doet Mainstreet een twitcam! Ja, ik ben een Mainiac en een hele grote.

Na 15 minuten gaat dan eindelijk de bel, pfff gelukkig pauze. Snel loop ik naar de plek waar ik altijd met wat vriendinnen uit een andere klas zit. Eigelijk ben ik niet zo'n heel bijzonder meisje ofzo. Ik ben ontzettend onzeker en heb eigenlijk maar 2 beste vriendinnen. Maar die zijn ook geen Mainiac dus de enige met wie ik daar over kan praten is mn Mainiac vriendin via twitter: Celina. Veder ja heb ik een broertje en een zusje: Joris en Lotte en 2 ouders, maar ja die hebben altijd ruzie.

Na de pauze had ik nog Bio en Frans en toen moest ik natuurlijk nog naar Van Dijk. Na een preek gehad te hebben mocht ik eindelijk naar huis. En ik ben optijd voor de Twitcam!

Ik kom thuis zeg mn moeder gedag, pak wat drinken en zet mn laptop aan. Ik check mn twitter en zie een link voor de Twitcam, ik klik erop en zie meteen de lach van Rein, wauw hij is zo perfect. Pfff het is echt te erg hoe je verliefd kan zijn op iemand, terwijl die gene niet eens weet wie je bent. Na een paar vragen te hebben beantwoord zegt Daan dat ze een verrassing hebben! Laat in een foto zien waarom jij de grootste Mainiac bent en dan win je een prijs! Oke, dit moet ik winnen.

Na een halfuurtje stoppen ze en ga ik maar eens aan mn huiswerk.

Na de laatste vraag van bio ingevuld te hebben, ga ik de foto maken voor de actie. Toen ik iets van 10 foto's had gemaakt koos ik de beste uit en verzond ik hem naar Mainstreet met een leuke tekst erbij: "@TweetMainstreet Nou als nu nog niet duidelijk is dat ik de grootste Mainiac ben, weet ik het ook niet meer haha. Love jullie cuties"

Nou ik denk dat ik wel kans maak, hoop ik inegeval... Effe mn Insta checken, wauw die foto van Rein!

Dan roept mn moeder me dat we gaan eten.

Na het eten keek ik Duits nog even door en ging ik in bed liggen. He, een nieuwe tweet van Mainstreet: "Hey Mainiacs, we hebben al heel veel leuke foto's gekregen. Morgen kiezen we de leukste uit!" Pfff ik hoop echt dat ik win. Ik doe mn oortjes in en zet World Is Mine aan en na een tijdje val ik in slaap.

Nou dit was hoofdstuk 1, laat in de reacties achter of je het leuk vond!

Onzichtbaar (fanfic met Mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu