{2}

92 13 2
                                    



Sorry sorry sorry dat jullie zo lang moesten wachten! Ik had al 100 lezers en dat klinkt voor jullie waarschijnlijk heel weinig, maar dat is voor mij echt super veel! Dankjulliewel!



Opeens schiet ik wakker. Pff, hoelaat is het? Wow, 3 uur! Ik kom nog even na van mijn droom. Ik droomde dat ik ik de klas zat en dat Lisa (het ergste meisje uit mn klas) een flesje water over me leeg gooide, heel de klas lachte. Zels de leraar.
Naja, het was maar een droom. Ik probeer weer veder te slapen

Tringgg, ik sla op mn wekker. Oh nee, zometeen weer naar school. Oh wacht! De uitslag van de winactie komt vandaag! Pff, ik hoop zo dat ik gewonnen heb! Ik ga maar even douchen.
Nadat ik gedoucht heb. Eet ik even snel wat, pak ik mijn spullen en ga ik maar naar school.
De dag gaat eigenlijk best snel. Er gebeurd niks bijzonders, heb alleen weer een gemene opmerking van Sander gehad. Ach ja, ik ben het onderhand gewent.
Ik pak mn fiets en ik fiets snel naar huis. Eenmaal thuis aangekomen, check ik mn twitter even. Hé, een tweet van Mainstreet: 'Over een uur komt de uitslag #Mainiacs #winactie'. Pfff ben zo benieuwd! Ik ga maar is huiswerk maken.
Na dat ik frans af heb en Nederlands heb geleerd is het een uur veder. De uitslag!
Net nadat ik mn twitter heb geopend en heb gerefresht zie ik een tweet van Mainstreet: 'Oke de winnaars zijn @xannaduif & @celina_ms'. Ik lees hem nog een keer. Dan pas besef ik dat mijn naam daar staat! Nee, o my god! Ik gil en mn moeder komt geschrokken naar beneden rennen. 'Wat is er schat!' 'Ik gewonnen', schreeuw ik. 'Wat heb je gewonnen', vraagt mn moeder verbaasd. 'De winactie, mam, ik heb gewoon gewonnen!' 'Echt? Wat leuk lieverd, wat heb je gewonnen?' Oh ja, dat hebben ze helemaal niet verteld. Ik zie een tweet van Mainstreet over dat ik mn dm (privé berichten) moet lezen.

Ik open mn dm en zie het berichtje van MainStreet. Wauw MainStreet dmt mij gewoon. Ik klik er op en berichtje verschijnt in beeld. Pas na 3 keer lezen, besef ik wat er staat: 'Gefeliciteerd! Je hebt een weekendje weg naar Disneyland gewonnen met ons! Als je je e-mailadres geeft, sturen wij je meer informatie'. Het eerste wat er in me opkomt is dat mn moeder dit nooit goed gaat vinden. Jammer dan, bedenk ik bij mezelf. Ik wil dit en dit ga ik zeker niet laten verpesten. Ik moet maar is iets terug sturen denk ik. 'Wauw, leuk! Dit is mijn emailadres: anna_mainiac@hotmail.nl'.
Dan roept me moeder me voor het eten. Mooi, dan kan ik het goede nieuws meteen vertellen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 02, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Onzichtbaar (fanfic met Mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu