Il prind de mana si apoi il imbratisez.El ramane putin surprins.
CN:Noapte buna printesa!
M:Mi-a placut sa stau cu tine!
MN:Si mie dar acum trebuie sa plec!
M:Bine,noapte buna!
Inainte sa plece il sarut pe obraz.Adrian P.O.V
Tocmai m-a sarutat pe obraz????
Oare ii place de mine??
P:Pustiu' cred ca Marinette te place mai mult ca Chat decat ca Adrian!
A:Cred ca ar trebui sa ii spun ca sunt Chat!
P:Nici sa nu indraznesti sa faci asta!!Stii ca nu poti sa ii spui nimanui!!
A:Bine..calmeaza-te Plagg..nu o sa ii spun!Dar daca isi da singura seama?
P:Tu chiar vrei sa stie ca esti Chat Noir??!?
A:Cred ca da!
P:Si daca o sa fie dezamagita?
ADezamagita??
P:Pustiu' trebuie sa iti spun o poveste!
A:Bine!Sper sa imi placa!
Plegg isi da ochii peste cap iar apoi incepe sa spuna
P:LadyBug si Chat Noir exista din totdeauna...dar o sa iti spun o poveste din epoca medievala!
Eu il ascult cu atentie si apoi el continua:
P:Povestia incepe in evul mediu.LadyBug si Chat Noir de atunci formau o echipa foarte buna.Chat Noir era indragostit de LB.Cand nu era Chat Noir numele lui era Daniel.LadyBug se numea Nikita si era indragostita de Daniel dar el nu ii prea acorda atentie.Intr-o zi desii i-am spus lui Daniel sa nu o faca el si-a dezvaluit identitatea.Cand LadyBug a vazut ca Chat Noir era baiatul de care era indragostita si-a dezvaluit si ea identitatea dar Daniel nu a fost incantat de ceea ce a vazut.Dupa ce si-a dar seama ca era indragostit doar de o masca,Daniel ia spus Nikitei ca nu mai vrea sa o vada vreodata.Nikita a plecat si nimeni nu a mai vazut-o de atunci...Am ascultat povestea lui Plegg si am simtit cum tristetea si-a facut aparitia..
P:Deci pustiu',ai inteles ce am vrut sa spun?
A:Da Plegg!Promit ca nu o sa imi dezvalui identitatea..
Apoi ma duc si ma trantesc in pat gandindu-ma la ce a spus Plegg iar apoi adorm..E scurt stiu dar urmatoarele capitole vor fi mai interesante!
Va puupp!<3<3<3<3
CITEȘTI
Miraculous "Love will found a way"
FanfictionPrima mea carte!! ;-) Cititi si o sa aflati! <3<3<3<3<3<3<3<3