1. Susitikimas su kardiologais

16 0 0
                                    

9:00

Giliai įkvėpiu ir iškvėpiu. Pakeliu ranką ir pridedu savo kumštį prie durų. Pabeldžiu ir įeinu pro duris į kardiologijos skyriaus daktarų kambariuką.

- Sveikas! Tu turbūt esi Izakas Wagneris! Aš esu Selė, virsesuo! - linksmai tarė prie manęs priėjusi moteris maždaug 40 metų.

- Sveiki, aš esu Izakas, - prisistačiau jai.

- Ten ant sofos sėdi Harutas, Džeimsas, Edvinas ir Kirlis. Jie yra kardiologai. Mūsų šio skyriaus vedėjė Katerina Bruninger. Ji dabat operuoja, - tarė Selė.

- Izakai, ateik čia! Pasikalbėsim! - linksmai tarė Kirlis.

Aš priėjau prie jų ir atsisėdau ant sofos. Mes maždaug kalbėjome apie valandą. Prie pokalbio prisidėjo ir kiti mano kolegos.

- Kodėl tu į šią ligoninę atėjai dirbti? - paklausė manęs Džeimsas.

- Girdėjau ji yra labai gera. Be to, čia dirba pati geriausė kardiohirurgė Katerina Bruninger, - linksmai tariau jiems.

- Aammmm... Mūsų vedėja gali būti pikta, nes čia dar dirba hirurgė Vanesa. Aišku nešitam skyriui, bet ją siuntinėja po visą ligoninę. Ji nekokia hirurgė, - pasakias šiuos žodžius Edvinas kolidoriuke pasigirdo triukšmas. Po duris įėjo dvi mergimos. Viena verkė, o kita buvo pikta.

- Užsičiaupk! Žinok čia paskutinis kartas kai operuosi šiame skyriuje! - piktai tarė viena mergina.

- Prašau, panele Katerina! Atleiskit! - verkė viena mergina. Manau ji buvo Vanesa.

- Tiesiog dink iš čia! - sušuko ant jos Katerina.

Vanesa išbėgo pro duris, o visi čia esantys liko išsigande.

Tu Pavogiai Mano Širdį Where stories live. Discover now