(Sehun)

51 2 2
                                    

Havaliman'ındaydık her arabadan inişimizde sanki ilk defa uçağa binecekmiş gibi hissediyordum, fanlarımız havalimanın girişin de bekliyordu.Her birinin ağzından her üyenin sesi duyuluyordu, her sesimi duyduğumda kalbim ilk defa aşık olmuşum gibi atıyordu .Çin de olan fan toplantımız için oraya gidiyorduk, bazılarımız sadece el sallıyor* bazilarimız kalp işareti* yapıyorduk, yavaştan yürüdük ve vip kapısına gittik.Biletleri ve pasaportları gösterdikten hemen sonra koşa koşa uçağa girdik bir eğlence olsun diye herkez eşli oturuyordu Suho hariç Ben-D.O, Kai-Lay , Chan-Baek, Xiu-Chen Suho en ön koltukta tek. D.O yanımda, cam kenarındaydı .Kai ve Lay ortadaydı, Chan-Baek sol taraftaki cam kenarında, Xiu ve chen de kai lerin arkasında oturuyordu .Suho da bizim önümüzdeydi D.O 3 haftadır konuşmayı aksatıyordu mutsuzdu nedeni belli olmayan bir durum yüzünden... D.O eliyle camı gösterdi uğraşarak görmeye çalıştım ve gördüm, (Kaisoo sizi özledik) yazıyordu D.O hafif bir gülümseyişle bana baktı gözü dolmuştu, omzuma yatırdım kimse fark etmiyordu çünkü hepsinin bir konuştuğu konu vardı.Xiu-Chen oyun oynuyordu Lay-Kai danslarını geliştirmek ile ilgili konuşuyorlardı. Suho ise bizim programlarımızı hazırlıyordu ben ose öyle işte, D.O yatıyordu işte niye ağladığını n nedeni şimdi jeton düşüyor. Bu Kaisoo işi fanların uydurması değildi gerçekti!!! D.O seviyordu ama Kai karşılık vermiyordu. Uçak havalandı ve D.O bana sıkı sıkı tutundu çünkü böyle şeylerden nefret ederdi. Hala omzumda yatıyordu bende kafamı ona dayadım ve uyudum...

(YAZAR:Yeni başladım arkadaşlar hatalarımı ve yapmam gerekenleri söylerseniz mutlu olurum lütfen beğenmeyi unutmayın.)

PromiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin