Da jeg kom inn i klasserommet hadde de allerede startet mattetimen.
Læreren: Hei Amalie hvorfor ble du så sen "Igjen"
Meg: jeg Forsov meg.
Læreren: Ok gå å sett deg så kommer jeg med matteprøven.Jeg hadde helt glemt av matteprøven idag.
Når jeg satt meg hørte jeg at alle hvisket å lo å pekte på meg.
Det var da jeg merket det..... Jeg hadde kledd på meg en knallrosa genser med en kattunge på som jeg fikk hos tante i bursdagsgave og en gusje grønn bukse.
Går det ann å ha mere uflaks.
Hva skulle jeg gjøre skulle jeg liksom bare løpe ut av klasserommet å låse meg inne på doen resten av dagen eller skulle jeg sitte der å høre på at alle hvisker og tisker om meg.
Jeg valgte selvfølgelig nr 1 å låse meg inn på doen.
Jeg røyste meg å spurtet ut av klasserommet å latet som jeg ikke hørte læreren rope på meg. Jeg sprang inn på doen gikk inn i en bås og låst å begynte gråte.Maria bestevennen min som går i 7B hadde sett at jeg løp inn på doen.
Hun kom løpende etter å spurte hva det var for noe, jeg forklarte henne alt som hadde skjedd idag. Hun løp til skapet sitt å hentet noen skifte klær hun hadde som jeg fikk låne.
Heldigvis bruker vi samme størrelse i klær selvom buksa var litt trang.
Jeg gikk inn til klasserommet igjen.
Da jeg kom inn lo alle av meg men Håkon(læreren vår) bare hysjet på dem
Etter prøven ringte det ut til friminutt.Fortsettelse følger.........
PS: les Eline_wedel sin historie dans som ingen ser deg.
YOU ARE READING
Kjære Dagbok
RomanceEn historie om Amalies liv, Hva skjeer, finner hun endelig den rette gutten og slutter mobberne å mobbe henne. Følg med så får du vite det.