-Ezgi kalk çabuk!
Ne oluyo be?
-Ne oluyor ya?-Kalk kalk cabuk kuzey alkan'in bugün barda partisi var.
Kim?-Ne alkan?
-Kuzey gerizekali bara gidiyoz kalk.
-Ne barı olum yürü git ya!
sabah sabah tövbe Yarabbi.-Ya kalk hadi ama!
-Git basimdan zeynep
-Öyleyse bende Sia'nin hirkasi'ni yarene veririm.
-Ne!.diyerek firladim yataktan almis vallaha almis hirkayi dolaba tikip kendime bar kiyafeti ararken elinde manyak bir elbise sallayan zeyneple hemen elindekini kapip döğmelerimi acikta biraktim.
Hafif eyliner,rimel,bordo ruj,ve krem.
Hazirdim.Ayagima da bagcikli topuklu bir ayakkabi giydiğinde sacima fon çektim.
Zeynebe baktigimda hazir olduğunu anladim.
Hemen disari cikarken zeynep kolyesini duzeltince benim kolyemi düzeltme isteği geldi.
Bende düzeltip-Aslinda ters cevirdi-
İndim.Zeynep arabasina binince bende kendi beyaz arabama bindim.
Allahtan fakir degildik.olsaydik da farketmezdi para düşkünü degilimdir ama yine de para hic de fena değildir.
Zeynep gibi drift çekip barin önüne geldik.
İçeri gecicekken korumalar bizi durdurunca bakindik.
-İçeri giremezsiniz!
-sebep?.dedim tek kasim kalkik.
İcerden kuzey alkan ve bir taş daha gelince ilk önce bizi süzdüler
"Buralar sana fazla gelir ufaklik"dedi muzipçe sırıtırken,ufaklikmiş hah yok ya!
"Biz ufaklik değiliz ayrica gözlerin bozuksa eğer babam doktor".dedim bende Piç smile yaparak.
"Gerek yok güzelim".dedi elini yanağimda okşarken"Biz de doktor çok hadi simdi aklinizin alamayacagi yerden uzaklasin"."Hadi ya gitmiyoruz."dedim bende inat ederek inat degilmiydi arkadaş ben bu bara girecektim.o kadar.
"Burak girsinler Alaz"dedi beni anlayan biri,alaza döndüğümde vücudunun kasildigini gördüm ,tamam pek hoslanmiyor sanirim.
-Ya da biz gidelim dimi ezgi hadi canim.dedi zeynep endişeyle.
Beni zorla cekistirirken o şurada alazin hastanemiz var diye ima ettiği kelimeyle sirittim hastanesi varsa gittigi okuluda vardir.bende ezgiysem onun okulunu basina yikarim.-Gidelim zeynepcim.
nazil olsa bir daha görüşücez.
Diye fisildayarak,sirirttim.Giderken yolumuzu gelen çocuklar kesince bende kaşlarimi catarak kaldirdim kafami.
-Kizlar bizimle aruz.dediginde tutan elini ittim alazin.
-kizlar iceri geçin.dedi kuzey sinirle.
-Daha demin kovuyordunuz kuzeycim.dedi zeynepde siritarak.
İste benim kizim.
-Şimdi aliyoruz.diyen alazla bende pic smile yaparak
-Şimdi de biz istemiyoruz.dedim bende.
Biliyorum çok gicigim.
-Öyle mi?dediğinde ben de onun gibi tek kasimi kaldirarak
-Öyle.dediğimde.
Kuzeyle bakistiktan sonra yaklaşmaya başladılar.
Zeynep elimi tutunca bende elini sıktım.
-Kuzeeey.dedi zeynep panikle
-Efendiiim.dedi kuzey de zeynep gibi.
-Kacmalimiyiz?.dedim bende bir gözümü kisarak.
-İçeri gecmelisiniz..
Dediğinde geri gitmek yerine durup baktik.
-Bence biz eve gidelim değil mi ezgi.
Dedi zeynep bana bakarak
-Bak bak kuzey alkan ve alaz yıkım
Red mi ediliyor?-Geçin içeri kizlar.dedi kuzey son sabriyla bizde bu çocuğa inat diğer inadimizi kirip içeri geçtik.
-Ezgi ya eve mi gitseydik
-Döverim seni zeynep senin zorunla burdayiz kapa çeneni yandin kuzey de kuzey diye.
-Biri bizim için mi yaniyormuş?
Aha zeynep beni öldürecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♦ANTANİO(Umara)♦
ChickLit"Buralar sana fazla gelir ufaklik"dedi muzipçe sırıtırken,ufaklikmiş hah yok ya! "Biz ufaklik değiliz ayrica gözlerin bozuksa eğer babam doktor".dedim bende Piç smile yaparak. "Gerek yok güzelim".dedi elini yanağimda okşarken"Biz de doktor çok hadi...