10-cu sinif
Mart adyının 16-sı
Məktəbə getmək istəmirdim. Çünki dünən çox pis bir xəbər almışdım, bəlkədə bu mənim həyatda eşitməyi istədiyim ən son xəbərlərdən biri idi. Bəlkədə bir çoxları bu xabəri almaq üçün nələr etməzdi. Nə xəbəri bilirsiz? Ən mənasız xəbər. Digər 10-cu sinifdə oxuyan Samir, yəni məktəbin avarası, müəllimlərin məktəbdən çıxarmaq üçün əllərindən gələni edib amma hər dəfəsində uğursuz olduqları oğlan, qızların (mən xaric) birdənəsi məni sevirmiş.
Necədə bədbəxtəm. Axı mənki buna nifrət edirdim. ALLAHIM başqa imtahan yox idi məni sınayacaq. Offf neynəyim mən bu həyatla. Bildiyim tək şey budur ki, birinci dərs Fizikadır və Nilufər müəllim mən biraz daha geciksəm məni həqiqətən öldürəcək.Məktəbimiz evə yaxın idi. Saata baxa-baxa amma yavaş-yavaş məktəbə gedirdim. Yol ilk dəfə idiki mənə bu qədər darıxdırıcı gəlirdi. Budur mən məktəbə çatdım. Dəhlizə girəndə təxmin etdiyim kimi Samir qapının qarşısında məni gözləyirdi. Bir çey dəməmiş sinifə girdim. Siniflərimiz yan-yana idi.
Dərs qurtardı. Amma niyəsə partadan qalxmaq istəmirdim. Başımı partaya qoyub fikirə getdim. Ağlıma qəribə bir şey gəldi. Görəsən Samiri sevən onlarca qız buna necə təhsir göstərəcəklər. Nəysə, saçımı yolmayacaqlarki?
Birdən Nigarın səsi məni xəyallar aləmimdəm dünyaya geri gətirdi. (Nigar mənim ən yaxın dostumdur. Amma sirdaşım deyil çünki bu günə kimi heç sirdaşım olmayıb.)
-Yasəmən (yəni mən) gəl bufetə gedək.-Yox Nigar mən istəmirəm.
-Niyə? Nə olub?-Nə bilim.
-Bildim. Sən qorxursanki Samirin fanatları sənin saçını yolar.
-Nə qorxmaq? Nədən qorxacam? Nə haqqları var mənim saçımı yolmağa.
-Necə yəni? Niyədə yolmasınlar, nədə olsa Samir məktəbin ən yaraşıqlı oğlanıdır. Həm bu yaşına kimi heç bir qızı sevməyib o, ilk qızsanki səni sevir.
-Doğru deyirsən Nigar?
-Hə. Mənədə Səma dedi. Bilirsən də? O, məktəbin jurnalistidir. Hər cür xəbari bilir. Daha bilmirəm hardan bilir. Amma bütün dedikləri düz çıxır.
-Ehh mənə nə Samir kimi sevib,kimi sevir.
-Yasəmən bir təsəvvür et. Səndə onu sevirsən.
-Allah uzaq etsin.
-Ay qız yaxşı də. İkinizində ilk sevgisidir.
Nigarın sözünü zəngin səsi kəsidi. Həm sinif rəhbərimiz həmdə Azərbayacan-dili müəllimimiz Füruzə müəllim sinifə girdi.
Dərs hələ təzə başlamışdı ki, birdən qapı asdaca döyüldü.
YOU ARE READING
SƏSSİZLİYİ DİNLƏ...
FantasyYeni bir gələcə məcbur qalmaq və ya elə bunu özünüzün az da olsa istəməyi necə bir hissdir...? MARAQLIDIR Bu taleyi çox fantastiq bir şəkildə yaşayan bir qızın həyatı... sizi nə qədər cəlbedər...?