Laura Morgan este o tânără de 18 ani studenta in anul întâi la drept. Ea este o persoană plina de viață are o familie ce o iubește si un iubit ce o adoră. Ea este trimisă de facultatea ei în Anglia deoarece a intrat cu cea mai buna medie.Iubitul ei trebuie să rămână în țară cu serviciul.
Data 15 octombrie familia si iubitul Laurei o conduc la aeroport. Acolo a fost locul despărțirii de persoanele dragi. Ajunge cu bine în Anglia la un cămin primitor are colegi de treaba si prietenoși. Totul îi super bine ea este prima pe clasa, primeste o bursă foarte mare ce o trimite familiei ei. Intro seara colegii ei o invit in oraș, ea accepta bucuroasă că va cunoaște comorile țării. Se distrează merg în club ,dar i-se face rău si iese afara . Acolo se aflau doi drogați . Ei au sărit pe ea si au violato. Laura decide să îi zică iubitului ei ce sa întâmplat și se ceartă. Din acel moment devine depresivă . Se apuca de băut,de fumat si scade nivelul școlar. Pe zi ce trece devine din ce în ce mai rău se taie pe mâini si plânge mereu. Într-o zi ea primește un telefon străin în care afla ca el se va căsători. Ea decife sa plece in tara pentru a opri acest lucru. Dar când ajunge ii prea târziu . Ea devine din ce in ce mai depresivă părinți ei se îmbolnăvesc si la scurt timp mor. Depresia ajunge la punctul extrem tăieturile nu isi mai găsesc locul la cât sau înmulțit, alcoolul ii circulă prin sânge și mirosul de tutun ii îmbibat în haine. Larisa nu mai vrea să trăiască așa ca decide să își pună capăt zilelor, așa ca își taie gâtul. Fostul iubit când afla se duce la spital unde se afla ea dar din păcate a fost dusa la morgă. El face o criză și intră in coma . Din păcate nu se mai poate face nimic . Sotia lui decide să îl îngroape cu Larisa știind ca s-au iubit. Chiar daca nu au reușit în lumea reala să se căsătorească ,acolo în rai au avut o nunta ca in povesti.Deci mai pe scurt iubirea exista si după moarte.
CITEȘTI
Depresie
General FictionÎn această carte este vorba despre depresie si urmările ei. Fiecare capitol are câte o poveste. Sper să vă placă. Vă pup!