What do u feel while watching Exo new MV??Den rasa macam kena bunuh,, sebab dance dorang lagi tajam drpd pisau kt dapur tu haaa,, mana ntah nak beli dance tu, nak potong daging petang ni 😌
Ai suka chinese ver drpd korea ver utk album
Haaa ada sesiapa yg fikir, "yelahh bias chen. Mestila minat chinese ver!!"
Ada?? Kalau ada meh sini aku korek anak tekak kau bagi makan dekat bunian belakang rumah atok aku.
Sebab dulu time lagu XOXO pun ada yg cakap, "yelah kau minat kris kan? Mmg la minat yg chinese ver." (bias kris masa tu)
Like duhhh,, takde kena mengena.
Minat chinese ver sebab member Exo-M?? Totally no.
I hope SM make the chinese ver this time like Growl or Wolf. But no.
Growl or Wolf, semua org tukar part utk chinese ver and M member yg banyak part.
Kenapa album ni tak??
Srsly?? Kenapa part Lay ada 2 je dlam monster chinese ver?? Kenapa tak Lay yg menari dekat hallway tu dalam mv Lucky one chinese ver?? Duhh Lay is a good dancer tho.
Kai stans, jgn kecam ai. Just rasa pelik kenapa tak Lay?
Well, ingatkan chinese ver ada lain, rupanya sama.
Srsly terkejut masa tgok lucky one chinese ver, Dyo yg start nyanyi mcm Korea ver. Masa tu dah tau dah, dorang tak tukar part.
My chinese member told me this morning, dia sendiri tak faham yg K member nyanyi dlm chinese ver, except, part Lay and part english.
Why SM?? Mv dulu oke je semua org tukar part utk chinese ver? Kenapa tak mv ni?
Sokay, chinese ver still slaying harder as usual. Just feel sorry 'bout Lay. He is the only one chinese member u know?!!!!!!
Haaaaa emotional dah ni 😩
Kbye, jgn kecam. Ai still suka K member. Semua lah!!!! We are one!!! *mata ke atas*