Majoritatea dintre voi ați auzit de termenul "Illuminati" ( nu.. Nu sunt cei de la Electrica ) . Probabil nu vi se pare un subiect interesant sau util; dar vă asigur că este cel puțin educativ .
Nu vreau să vă zăpăcesc prea mult cu istoria iluminismului; este de ajuns să știți că a fost o societate secretă, fondată la 1 mai 1776 , în Bavaria de Nord ( Germania ) , de Adam Weishaupt, care a fost primul profesor de drept canonic la Universitatea din Ingolstadt. Ok,ok; gata cu istoria.
În prezent, toată lumea ( cei care știu despre Illuminati ) .. Îi definesc astfel :
"Da,da.. Acei oameni care ne conduc din umbră; ne taie din salarii; creează războaie; crize economice; manipuleaza prin mass-media și tehnologie.. Și se 'joacă' cu noi de parcă am fi niște păpuși"
Ok; da.. Aveți dreptate; cam asta este ideea. Adică nu cred că își imaginează cineva ca doar câțiva oameni de la noi din țară ( în cazul nostru, Băsescu și subalternii lui ) au toată puterea asupra întregii țări; nu?. Nu DOAR ei iau toate deciziile; nu neapărat ei vor să trăim in recesiune și cu noi accize ( ca tot e la 'modă' subiectul ); ci vin ordine și de la oamenii "de mai sus" ( masoni ). Persoane care nu se arată în public ( nu își arată identitatea ), nu apar în mass-media ( teoretic ) .. Ci stau sub anonimat.
Mai nou am auzit că ar fi și vedete de la noi din țară care prin videoclipuri sau poze, folosesc semne subliminale, gesturi satanice sau cu referire la Illuminati; gen: 666 , fulgere sau piramide. Iar vedetele despre care se spun aceste lucruri, nu sunt tocmai "vedete de mâna a treia" ; ci vedete de talia Andrei, Antoniei sau al lui Smiley. Acum vă întrebați : "Păi ce au mai făcut și ăștia ?". Pai Andra în videoclipul "Inevitabil va fi bine" a făcut din degete nuștiu ce semn satanic al lui Baphomet.. Antonia la fel.. Și Smiley a folosit pe coperta albumului "Dead Man Walking" niște piramide și fulgere ( semnificații ale masoneriei și illuminismului ). Se mai spune că vedetele mari ( ex: Michael Jackson, Elvis Presley, Mariah Carey ) au facut nuștiu ce "pact" cu satanismul și illuminismul și așa au ajuns vedete internaționale.
Da..Astea le consider deja exagerări; nu le iau în considerare.. Dar semnele subliminale există și ne înconjoară peste tot. Pariez că nu știați că logo-ul "Coca-Cola" pus în oglindă înseamnă defapt "Nu Mohammed" în limba arabă. Să nu mai spun de bancnota de $1 pe care clar este tipărit triunghiul și ochiul masonic. Bun bun bun.. Dar cu ce ne ajută pe noi aceste semne pe care oricum nu le observăm ușor, pentru că în mare parte sunt ascunse ?. Păi conform "specialiștilor" și "psihologilor", acele semne ( chiar dacă noi nu le observăm ).. Intră în subconștientul nostru și ne 'provoacă' să facem anumite lucruri. Ok.. Ciudat:) . Deci cam asta este manipularea aia...? Păi... Cam asta este.
Cred că unii dintre voi ați văzut prin magazine haine cu diferite inscripționări satanice/masonice etc gen – http://goo.gl/d48tnH – sau cel puțin acest ▲ pe conturi de Facebook, Ask.fm, Instagram etc etc.. Dar multi habar nu au ce reprezintă.. Ei doar cred că "este la modă triunghiul ăsta" .. ( acesta a fost unul dintre motivele care m-a determinat să scriu despre asta ) . Ei bine acum știți în mare parte despre ce este vorba:) .
Dacă acum tot știți despre Illuminati ( baza ).. Ar fi cazul să vă 'vorbesc' și despre... "New World Order". Adică "Noua Ordine Mondială" . Ce mai este și 'prostia' asta ?. Păi din păcate asta se cam referă la reducerea populației. Stați liniștiți... Nu prin războaie, bombe atomice și chestii dinastea sadice hardcore cu mult sânge. Ci doar cu niste arme chimice.. Sau mai simplu cu ajutorul medicamentelor și vaccinurilor care te "fac bine" pe o parte.. Dar pe cealaltă te distrug mai rău. Prin mâncarea pe care "o primim" , defapt otrăvurile din ea + toate aceste tehnologii care ne captivează și uneori uităm ce înseamnă VIAȚA.
Par paranoic? nu... Chiar doamna cancelar al Germaniei "Angela Merkel" a spus acum câțiva ani buni.. Că populația trebuie diminuată. Tare frumos, nu?. Suntem 7 MILIARDE de oameni pe planetă.. Imaginați-vă. Și numerele sunt în creștere ( momentan ). Și cum am mai zis... Nu ar face ei asta cu ajutorul războiului ( gloanțe, obuze; poc-bum ) .. Vreți să distrugă tot ce au construit până acum..? de ce? Arme chimice sau o "bombă" cu o boală ceva care ne omoară încet dar sigur și picăm ca muștele. Nu e mai simplu?. Ok.. Am exagerat puțin.. Deja am dat-o prea în SF și Thriller .. Dar cam asta ar fi ideea:) .
Cât m-am mai interesat eu despre Illuminati și masonerie..Am dat și peste o listă a masonilor români declarați. În acea listă se află Vasile Alecsandri și Octavian Goga. Hmmm... Deci uaaa.. Ei ne-au controlat mintea prin literatura lor. GATA. Nu mai dau pe la ora de Limba și Literatura Româna :)) . Glumesc, bineînțeles. Și am mai dat și peste acest website : http://mlnar.ro ; unde te poți înscrie în loja masonică. Trebuie să ai minim 21 de ani... Și.. Sună tare tentant.
Acum câțiva ani am auzit și eu de Illuminati ... Dar habar nu aveam ce este. Așa că am deschis frumos Google-ul și am căutat informații.. Iar de atunci am rămas chiar pasionat de "lumea" asta invizibilă pentru noi; dar care totuși există.
Din păcate prea multe informații despre Illuminati și masoni.. Nu prea avem ( informații concludente ). Ce am știut eu mai bine ( și m-am mai și documentat ) am împărtășit cu voi. Probabil nu vi se pare cel mai "WOW" subiect; dar este un subiect care ne poate "deschide ochii".. Măcar parțial.. Și care ne mai arată puțin din această "lume".
Dacă ai citit până aici; IȚI MULȚUMESC MULT ! . Iar daca ți-a plăcut ceva și ți s-a părut interesant.. un SHARE la articol pe Facebook.. Nu strică niciodată !. Dacă ai mai vrea să întrebi ceva, sau ai pur și simplu o nelămurire, îmi poți adresa o întrebare pe http://ask.fm/alextibrea sau pe Facebook, dacă suntem prieteni. Mulțumesc încă o dată ! #Respect
FAQ :
Q: Defapt Illuminismul este un lucru pozitiv sau negativ ?
A: TEORETIC este negativ. Dar multe persoane sunt adepte ocultismului .. Deci nu pot da un răspuns final.Q: Se spune că sunt 6 oameni foarte bogați care conduc lumea din umbră. Este adevărat ?
A: Din câte știm.. Da, este adevărat. Dar niciodată nu poți fi sigur.Q: Se cunosc cei mai importanți masoni?
A: Nu! Ei lucrează sub anonimat.Q: Se întâmplă ceva daca port haine/accesorii cu simboluri "Illuminati/masonice" ?
A: Majoritatea au o legătură satanică. Deci dacă esti un creștin.. Vei evita.Q: Vreau să mă înscriu in loja masonică. Ce trebuie să fac ?
A: În primul rând trebuie să ai minim 21 de ani ( sau 18 în cazul în care ești fiu de mason ) ; te poți înscrie pe http://mlnar.roQ: Există și masonerie POZITIVĂ ?
A: Da, sunt și grupări masonice care ajută societatea prin diferite moduri. Încearcă să reducă analfabetismul, sărăcia; etc.Q: Ce reprezintă ochiul de pe piramidă ?
A: Este ochiul care "vede tot". Tot ce facem; etc.Q: Există loji masonice și la noi în țară?
A: Da! în fiecare oraș chiar. Dar sediul lor este necunoscut
CITEȘTI
Adevărul despre desene animate
RandomAceastă carte îi aparține @Vicky M. Anais! Bine ați venit la concursul "Distruge copilăria"! Celui căruia copilăria îi v-a fi distrusă cel mai mult, v-a câștiga! Semafor roșu Pe locuri.... Semafor galben Fiți gata... Semafor verde START!