,, Lau odlož konečne ten diár."
,, Hneď....počkaj len dopíšem pár vecí."
,, Laure nehodlám sa tu s tebou naťahovať. Okamžite odlož ten diár. Hneď!!!"
,, Ale...mami...ja..."
,, Odlož ho."
,, Vieš čo zjedz si tú večeru sama dobre. Nie som hladná."
Nechápala som nikdy prečo mi mama nedovolí dopísať si posledné veci do diáru. Stále hovorí, že bez neho už neviem ani svoje meno ale ja ten diár k svojmu životu fakt nutne potrebujem. Jednoducho ja a diár sme nerozlučná dvojka. Od druhej triedy kedy som dostala svoj historicky prvý diár sa bez neho nezaobídem. Každý rok mám nový diár, ktorý vždy dokonale som meno ladí. Každý ma od druhej triedy volá dievča s diárom.
Skoro nikto mi už nepovie vlastným menom. Asi preto lebo nemám veľa kamošiek. Mám len dve. Tie najlepšie z najlepších. Ellu a Lidnu. Sme kamarátky už od prvej triedy. Oni dve mi dodávajú odvahu a pomáhajú mi vždy keď sa zo mňa niekto smeje. Nechápem prečo každému vadí, že ho stále nosím so sebou. Síce viem, že mi občas zavadzia ale ja ho doma len tak nenechám. Vráťme sa ešte k mojim kamoškám. Tieto dve hviezdy ma čiastočne aj k diáru doviedli. V druhej triede sme si na Vianoce dali darčeky. Oni dve sa mi zložil na diár. Bol dokonalý. Najprv ma nebavilo si do neho zapisovať veci ale teraz si bez neho neviem život predstaviť. V škole mám vždy všetko na starosti ja. Ja jediná som zodpovedná a ja jediná mam diár a všetko v ňom. Ou..ja som sa vám vlastne ešte nepredstavila. Takže je čas to napraviť. Volám sa Lauren Rendiowá. Mám 15 rokov a milujem svoj diár. Asi by vás zaujímali moje záľuby že?
No v podstate je to učenie. Učím sa stále. Mám samé jednotky a to ma napĺňa. Ale moje najobľúbenejšie predmety sú matematika, chémia a výtvarná. Musím povedať, že kresliť viem naozaj dobre. Nechcem sa chváliť ale ide mi to. Som v podstate dobrá aj v tanci a hrám na saxofón. Viem, že mnoho detí rodičia nútia hrať na hudobnom nástroji ale mňa to neskutočne baví. Drží ma to už od štvrtej triedy kde som zistila, že u nás v deckom klube sa dá hrať aj na saxofón.
No a možno vás aj zaujíma niečo o mojej rodine. Mám mamu a ocina. (Nečakané XDD). Tiež mám aj malú sestru Aniku. Má 4 roky ale na jej vek je teda dosť rozumná. Tiež mám aj kocúra Angusa. Je to také moje tučné prasiatko.
Čo viac vám povedať. Som proste klasická teenagerka, ktorá je závislá od svojho diáru.Wuhúú....nový príbeh je na svete. Dúfam, že vás bude baviť tak ako únos. Takže potešia ma komentiky. :*
Terias
YOU ARE READING
Dievča s diárom
RomanceVietee si predstaviť, že celý váš život by bol zorganizovaný do detailov? Každá hodina, každý deň a rok. Dokonca aj vaša budúcnosť. Laure je dievča, ktoré by sa bez organizovania snáď ani nezaobišlo. Ale čo ak sa zrazu zjaví niekto, kto ju úplne zm...