časť. 11

161 15 5
                                    

Dnes mi bolo už dobre a tak som sa od rána tešila na opekačku. Tešila som sa skôr na to, že zajtra idem domov. Konečne uvidím svoj diár a budem si tam môcť zase všetko pekne organizovať.

Okolo šiestej sme sa všetci zbiehali ku ohnisku. Hlavná učiteľka všetkých upozorňovala aby sme si dávali pozor na oheň a bla bla. Ďalší učiteľ už opekal nejaké párky a hral na gitare. Bola tu síce nuda ale neskôr večer sme si začali rozprávať nejaké príbehy tak ma to tu celkom bavilo.

,, Pani Rowenová idem si pre mikinu do chatky."

,, Dobre bež Lau, ale hneď nech si späť."

Kráčala som pomaly ku chatke a premýšľala som o všetkom čo sa tu stalo. Začula som hlasy vychádzajúce spoza chatky.

,, Eva prepáč, ale ja k tebe nič necítim. Som o teba o dosť mladší a toto všetko som robil len z trucu. Prepáč."

,, Si obyčajný hajzel."

Myslím, že Eva bola veľmi sklamaná. Mrzelo ma čo jej Tobias urobil. Rýchlo som vbehla do chatky a vzala som si mikinu. Premýšľala som, že by som zašla za Tobiasom. Dlho som sa rozhodovala a nakoniec som išla za ním. Vedela som, že bude v chate. Kde inde by aj bol. Zľahka som zaklopala. Chcela som sa Tobimu ospravedlniť.

,, Ahoj Tobias, ja som sa ti prišla ospravedlniť za včera a za všetko. Naozaj prepáč."

,, V pohode...ehm...nejdeš ďalej?"

,,No." Chvíľu som váhala a nakoniec som vošla.

,, Lau..ja chcem ti niečo povedať."

Chytil na za ruku a tak krásne na mňa pozeral. Nevedela som čo chce urobiť či povedať, ale páčilo sa mi to.

,, Mám ťa strašne rád. Si krásna a dokonalá ja chcem s tebou chodiť."

Táto veta ma dosť prekvapila. Nevedela som čo mám odpovedať. Mňa? Dievča s diárom, čudáčku niekto ma rád? Niekto okrem rodičov. Stála som tam ako obarená.

,, Ja.." vybehla som z chatky a ešte som zakričala. ,, Musím si to premyslieť."

Bežala som pomedzi tancujúcich chalanov a sadla som si k ohnisku. Sedela som tam ako päť peňazí a premýšľala som nad odpoveďou.

Nova časť.

Terias

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Aug 07, 2016 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Dievča s diáromWo Geschichten leben. Entdecke jetzt