Garip Tanışma!!

2 0 0
                                    


Kaira her zamanki gibi yemeğini yemiş, saatin 23:00'a gelmesini beklemiş, ve kedisini öpüp sitede dolaşmaya çıkmıştı. Burası çok güzel bir siteydi. Tatil köyleri gibiydi ama burada temelli oturan insanlar da vardı. Sitenin ana kapısından başlayan uzun bir yolda yürüyordu. Her yer karanlıktı. Sadece evlerin ışığı yanıyordu ama yeterince karanlıktı. Sitenin köpekleri oradalar mı diye bakıyordu. O Tomoe ve Noctis'i çok seviyordu. Kedisi Sandalye'den sonra en değer verdiği hayvanlardı bu iki köpek. Gezerken birden havlama sesi duydu. Bu çok gürültülüydü. Evet ikisi hep havlardı ama bu çok fazlaydı. Birisi onlara bir şey mi yapıyorlardı? Kaira çok endişelenmişti. Koşarak o sese doğru gitti.
Onlara bir şey mı yaptılar?!
~~
Geiino buraya yeni taşınmıştı. Saat biraz geçti ama siteyi gezmek istiyordu. Yanında fenerini getirmişti çünkü korkuyordu. Evleri inceliyordu. Hepsi iki katlı ve tatlı evlerdi. Sitenin daha aşağısına gidiyordu ki iki köpek birden onu kıstırdı. İkisi tamamen sıkıştırdılar Geiino'yu. Birisi siyah, kocaman bir köpekti ve tasması vardı. Diğeri ise bir kurttu. Gözleri grimsiydi.
Tamam lütfen yapmayın! AHH HAYIR!!

Bu DA NE?! diye içinden geçirirken birden koşarak birisi geldi. Bir kızdı. Giyinişi garipti. Yani kız gibi değildi. Ama büyük gözleri ve hafif kırmızı dudaklarından kız olduğu anlaşılıyordu.

HAYIR TOMOE!! diye bağırdı. Sonra aniden durup köpeklere baktı. Soluklanıyordu.
Ahh Tomoe. Niye böyle yapıyorsunuz çok korktum. Bir şey yap- Kız birden durup. Geiino'nun orada olduğunu fark etti.
Ahh özür dilerim şey.. bir an fark etmedim. Hafifçe ve garipçe gülümsedi.
Si-sizi mi rahatsız etti? İşaret parmağıyla köpekleri işaret etti.

Ş-şey.. B-bu.. Siz bu kö.. Geiino şaşkındı. O kocaman korkunç köpekler şimdi kızın bacağındalar ve çok tatlılar. Ne?

Şey.. onlar böyle değil aslında. Niye böyle oldu bilmiyorum. Birisi onlara zarar vermediği sü- Gözleri açıldı. Gözleri çok fazla açıldı.
Bir şey mi-

HA-HAAYIR! Yapmadım yapmadım gerçekten bir şey yapmadım. Ben yürüyordum sonra birden havladılar bilmiyorum!!

Kız kaşlarını çatıp Geiino'ya baktı tekrar. Gözleri hala öyleydi.
Cidden bu köpekler insanlara bir şey yapmaz. Gerçekte-.. Fener? Bakışları biraz yumuşamıştı. Gözünü kapattı.
Ahh. Anladım. Ahh anladım. Fener yüzünden. Gülümsedi ve iç geçirdi.
Gözlerine fener mi tuttun?

B-ben bilmiyorum yani hayır hiç dikkat etmedim.

O yüzden havlamışlardı. Kesin gözlerine fener tuttun yanlışlıkla. Bende.. Gülümsedi.
Iıı.. Siz ne taraftan gideceksiniz?

Şu taraftan. Yani aşağıya gidecektim ama korkudan gezemeyeceğim galiba. Güldü.

Kız ona daha dikkatlice baktı. Güldü garipçe.
O yol.. Nerede oturuyorsun..uz?

Şu basket sahasının aşağısında.

Bende orada oturuyorum. Oraya başka gidiş yolu yok. İstersen eve kadar köpekleri tutayım çünkü o taraftan gidiyorlar. Şu arsadan geçebilirsin ama karanlık. Korkmazsan geçebilir misin?

Hayır geçemem çünkü korkarım. Dedi ve güldü.
Sağol.
İyi bir kız.

Ne demek. Yine garipçe gülümsedi.

 Yine garipçe gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaldızlanmış AuralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin