Arkadaşlar isimler aklınızda kalsın diye kolay isimler seçtim.
BELLA; inatçı, hayalperest, korkusuz, maceracı, aklını ve kalbini aynı anda kullanan, arkadaşları için herşeyi göze alan, iyi kalpli, aşırı derecede açık sözlü, zorunda kaldığı şeyleri yapmak istemez , kişi analizlerinde süper ve yeni tanıştığı kişiler onun için önemsizse onları kullanmayı sever ve sevmediği insanları sinir etmek için elinden geleni yapar. Akıllıdır ama bazı şeyleri önemsiz görürse ya pas geçer ya da kafasına takmaz. Ve aşırı derecede hırslı. Nerdeyse tüm olaylara iyi tarafından bakıyor. Olaylar arasında bağlantı kurmadan ve çözüme kavuşturmak konusunda çok yetenekli. Bir kez karar verdimi kimse onu kararından alı koyamaz. Yalanı sevmez ama ucunda arkadaşlarının ve kendisinin hayatı söz konusu ise çok iyi bir yalancı olabiliyor. Insanları çok iyi tanıyor birisinin en ufak hareketine ne hissettiğini anlıyor yada ne yapmaya çalıştığını ( kitabın baş karakteri.)
SERA; Akıllı, Bella'nın en iyi arkadaşı. Aşırı derecede anlayışlı, sakin ama eğer onu kızdırırsanız çok vahşi olabiliyor, maceracı içine sığmayan bir heyecanı var ve bunu asla gizlemiyor. Kendine güveniyor,korkusuz ,kararlı , sırdaş , bulunduğu ortama çabuk alışan ve ısınan türden , hüznünü kimseye belli etmeyen, kararlı , alıngan, yalan söyleyemeyen, inatçı ve güzel. Olayları kötü taraftan değerlendirmesi Bella'yı tamamlayan ve arkadaşlarının olaylara bakış acısını değiştiren bir özelliğidir.
Trıs; korkusuz, duygusal , kararlı, açık sözlü, korumacı , aşırı derecede kıskanç olmasada biraz kıskanç, arkadaşlarına çok değer veriyor, maceraya bayılıyor , arkadaşlarını tehlikeye sokmamaya dikkat ediyor. Serayla kuzenler. Bakım konusunda çok iyi makyaj yapmayı seviyor ve bu işte usta. Rol Yapma yeteneği çok yüksek bunu yaptığı şakalarda da görebilirsiniz. Çok özgüvenli. Çok dürüst. Asla yalan söylemez zorunda kalmadıkça. Yön bulma konusunda çok iyi ama bazen sasirabiliyor.Emma; kararlı, korkusuz, maceracı tek başına ayakta kalabilecek kadar güçlü. Kimsenin ne düşündüğünü önemsemeyen, aklına ne gelirse yapan özgür ruhlu, yaptığı şeylerden pişman olmayan. Ama asla üzüldüm demeyen gerçek içini henüz kimseye açmamış bir kız. Esprili, hayatında tek değer verdiği şey arkadaşları. Ön sezisi çok kuvvetli. Çoğu olayda rakibinin nasıl hareket edeceğini önceden kestiren ve olaylarda ki kararlarını ve nasıl hareket etmesi gerektiğini önceden düşünen bir kız. Ve cok iyi yalan söylüyor.
(Arkadaşlar bu hikayeyi yazarken bazen olmuş olayları anlatırım. Eğer yazdığım bölümlerde gerçeklik payı varsa bunları size soyliycem.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ ORMAN
HorrorBir şehrin yakınlarındaki ormanda geçen hikayede; 4 arkadaşın çıktığı korku ve macera dolu hikaye anlatılıyor. Yalnız bu ormana ait efsane ve dedikodular bütün şehre korkuyu yayıyor. Karanlık , ıssız ve korkutucu gözüken bu ormanda olanlara kimse...