1.bolüm

44 3 1
                                    

Yine her zaman  ki gibi neşeyle uyanmıştı Leyla.Onun için bugün harika bir gündü çünki yurtla İstanbul'a gidiceklerdi.Leylalar okula gittiler okul herzaman ki gibi sıkıcıydı Leyların derslerinin hepsi boş geçmişti ve okul bitmişti  Leylar yurt servisini beklerler  Leyla yine Mehmet abiye sAydırır "öff mehmet amca" "hep böyle geç kalıyorsun " diye deyip duruyordu ve en sonunda servis gelir.Üç kız heyecanla akşam olmasını bekliyordu servis ilk önce erkekleri bıraktıktan sonra üçünü bırakmıştı güle oynaya yurdun kapısından girdiler yurdun kapısını çaldılar ve Elif hocası kapıyı açar üçüde hep bir ağızdan "merhaba hocam" diye bağırdılar Elif hocanın yüzünde bir tebessüm oluştu oda "merhaba kardeşim dedi" ve üstlerini değiştirip mescitde geçtiler ordada azcık oyalandıktam sonra Elif hoca kardeşim yolculuk için birşeyler almaya gidin isterseniz dedi hocası onlarda kafa sallayarak tamam hocam dediler üçü üstlerine kaplarını giyip çıktılar Leylanın en sevdiği şarkıyı açmıştı Fadik  aşk dediğin Leyla "gel beni kendinden..." O neydi koca bir köpek Leyla Nisa Fadik napıcaklarını bilemedi hepsi bir tarafa savruldu  üçüde çok korkmuşlardı köpek gitmişti onlarda yoluna devam ettiler üçü markete girdi sözde iki üç tane birşeyler alıcaklardı ama bizim kızlar resmen marketi sarın almışlardı marketten çıkarlar Leyla" kızlar abartmadıkmı sizce" Fadik "ne abartmadı kankaya" dedi yurda varmışlardı Elif hocası pilav yapıyordu onlarda Elif hocasına yardım etmek için işe koyuldular kapı çaldı Fatma hocalarıydı Nisa kapıyı açar "hoşgeldiniz" diye bağırır Fatma hocası yine ciddiyetini bozmadan "hoşbulduk"der  Fatma hocası tavuk getirmişti onuda yedikten sonra bulaşığa girişmişlerdi eğlene eğlene bulağıyıda bitirmişlerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İsimsiz HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin