1. Bölüm:kötü, acı ama gerçek..

46 5 2
                                    

     -Hadi ama beni bu sogukta bekletmeye hakkin yok iki sattir  gelemedin bi sırılsıklam oldum.
      - Ayy kıyamam tamam hemen geliyorum
   Hava buz gibiydi aslinda soguk ve yagmur bana kendimi iyi hissettiriyordu eskiden. Cunku yıllarca bununla mucadele etmistim. Taaki onunla tanisana kadar.. Hayatima girdiginden beri soguktan ve yagmurdan zevk almiyodum. Tam tersine şuan onu üşüttügu icin kendimi berbat hissediyorum. Evet ilk işime baslicaktim bugun hemde sevdigim adam patronum taninmis bir kisi o SEMİH SOYDAN..onun asistani olacagim. Eger ilerde karisi olursam ortagi bile olabilirim.Yanlis anlamayin isim gucum , tek istedigim para degil. Beni oyle tanimanizi istemem.hicbisey olmasin semih olsun yeter bana..cok dusunuyorum ya usudu yavrucum evet semih soydan la otobusle gidicez bugun bir ilk aslinda cilginlik yani onun icin cuku ben aliskinim otobusle gitmeye.. ama o geenelde ozel şoferler, arbalarla gittigi icin usumus durakta beni bekleye bekleye..
      -Hayatim bi an gelmiceksin sandim
      -Tamam ya kizma . Hah bak otobus geldi
      -istesemde kızamam ki. Insan herşeyine kızmak istemezl
      -hersey mi ohaa allah belani versin semihcim
      -Gercekten sonsuza dek seni bana verirmi?
Guldum guldu . Yol boyu hic konusmadik bemn oturuyidum oda basumda otobus koltugundaki demire tututnuyodu. Yaninda gervekten kilolu genc kocaman bi beni, diş telleri vardi ığğğ ve igrenc kokuyordu. Bi an icimden sen otur semih yeter eziyeti ben cekerim senin icin kadinin kokusundan bogulurum diyesim gelmedi degil.Sevgilim taninan bir iş adami yani kiz da okuz gibi bakiyodu tabii.Bi an noldu bilmiyorum ama ya semih i kaybedersem? Naparim ben onsuz bir bisküvili patada bisküvi olmazsa pasta olmaz benim hayatimda da semih olmazsa yaşam olmaz. Onu kaybedemem. Onsuz ben bi hiçim eminim o da bensiz bir hiç. Cunku beni sevdigine inaniyorum. Ben  herkese herseye okdar cok inanmistim ki beni kotu şeylere karşi kotuyan bi ailem yoktu mesela. Tek inandigim kotu sey bu kotu , aci ama gercek.Bi ailem yok. Bi aileem yok.

Aşk Başa Bela -Ama Tatlı BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin