Part 14 - Back to my old school

2.8K 179 1
                                    

Seoul High School gempar dgn kump namja dan yeoja yg hebat. EXO,BTS dan LG mula rasa tercabar dgn kehadiran mereka.

2 kereta Limousin parking di hdpn pagar sek. Murid lain mula berkumpul.

Yeoja1: hrp² la Namja
Yeoja2: aq pon.
Namja1:hrp² la yeoja.

ikon krluar dri kereta limousin 1.
Yeoja1&2: yeay!!! Namja!!! Mesti lps ni pon namja!!

BlackPearl keluar dri kereta limousin 2 dgn bergaya.
Namja1: yeay!!! YEOJA!! padan muka!
Yeoja1: Jom blasah deni
Yeoja2:/heret namja1 pegi rooftop/

Black Pearl sbenanye BFriend. Dorg tuka name.

Dikelas 4XOXO    29

Cg.Kim: Harini korg ade murid baru ye.
D.O: Namja or Yeoja?
Cg.Kim: dedua.
P.Namja: Yes!! Ade Yeoja. Mesti hot.
Cg.Kim: pelajar Namja sila masuk.

Ikon pun masuk dgn bergayanya. pelajar yeoja lain mula ternganga. Sbb pe? Sbb ensem sgt!!

Cg.Kim: ok. Boleh kenalkan diri.

??: Anneonghaseyo. Kim Hanbin imnida. Sye leader gp Ikon.
??: Annyeonghaseyo. Bobby imnida.
??: Annyeonghaseyo. Park Jinhwan imnida.
??: Annyeonghaseyo. park YongHwa imnida.
??: annyeonghaseyo. Mark imnida.

Mark dri Got7 masuk Ikon. Hehe. Nikan ff.

Cg.Kim: ok korg bole ddk kat situ/tunjuk tmpt kosong/ sekarang yeoja pulak.

BlackPearl masuk. Tpi muka dorg sume nmpk kecuali JiHyo. Sbb dye pakai topi gaya biasa. CL terbalik. Chorong senget sikit. BoYoung tepi blah knn. ShinHye tepi blah kiri. Gaya dorg btl² nmpk gangster. Kat topi tu tulis
                  BLACK PEARL
                    Song Ji Hyo
                    Cl, Chorong
              ShinHye, BoYoung

ShinHye: Annyeonghaseyo!  Park Shin Hye imnida. /bow/
CL: Annyeonghaseyo!  CL imnida /bow/
Chorong: Annyeonghaseyo!  Park Chorong imnida.
BoYoung: Annyeonghaseyo! Park Bo Young imnida! /bow/
JiHyo: Annyeonghaseyo!  Song Ji Hyo imnida!/bow/

Yg lain: hah??/ x denga sbb JiHyo ckp nme dye pelan/

Chen: err, bole bkk x topi tu? Ataupun letak gaya lain. X nmpk muke la.

JiHyo:/pusing belakang baru bkk topi then letak topi gaya mcm CL. Nmpk tomboy+gangster+cute+cantik. /pusing dpn smbil tunduk then bdiri btl²/

semua: SONG JI HYO?!!!

JiHyo: waeyo? /flip hair/
baekhyun://cantiknyerrr//

Minzy: Hyo!!! Bile kau balik korea? Black Mafia sume rindu kau!

JongKi: cg! Bole mula belajar x?
Cg.Kim: ok ok.

Sebenanye JongKi dh mula syg JiHyo sbgai kembar tiri sbb mse jihyo jat lobdon, gary srh Jongki kemas bilik jihyo. Dye terbace diary Hyo.

FLASHBACK
Gary: JongKi! Kemas bilik Hyo please. Hyung ade byk keje.
JongKi: malasla. Knpe x suruh Ailee Noona je? /Ailee tu P.A merangkap maid JiHyo/
Gary: Song Jong Ki.. tlgla.. Ailee ade byk keje nk kene uruskan.
JongKi: yela²

Di bilik JiHyo 
Bilik dorg ni besa gedabak tau.
Jong Ki mask kdlm bilik JiHyo.
JongKi:/ttp pintu/ x de la besepah pon. Nk kemas buat pe? Katil dh ok. Hmm.. hah! meja belajar x kemas sgt. /susun buku/

Tiba² JongKi ternmpk 1 buku wane Purple. Jong Ki ambik. Nk tau nape? Sbb Jong Ki suke wane Purple. Jong Ki bkk kat bhgian dpn skali.
name: Song JiHyo
N.Name: JiHyo
Fav Food: jjampong
Fav Drink: ice lemon tea
Fav colour: Purple
Adik beradik: 8 org
Ank ke: 7
BestFriend: Black Mafia
Enemy: Exo,LG,BTS(except JongKi)
JongKi: asl fav food, drink n colour aq sme mcm dye?

Jongki bkk muka surat seterusnya. Gmbar dye ngan JiHyo waktu kecik. JiHyo buat caption : I Miss this time. Waktu Hyo dgn Jong Ki rapat,baik. But now? Hurm..
Kemudian waktu dye nk selak ms seterusnya, satu kertas terkeluar sedikit dri m/s last. Dye bkk. Dye menangis bce tu.

dear diary,
Nk tau x? Hyo ade penyakit barah hati. Start dri tu Hyo dh berhenti nk cri gado ngan JongKi. Hyo cri gado pun sbb Hyo nk rpt ngan JongKi balik. Hyo sedih bila Jong Ki sndiri x ngaku kat gang BTS dye tu yg Hyo ni kembar dye. Hyo syg JongKi walaupun dye lyn Hyo mcm Hyo ni maid. hyo igt lgi.se tahun 5.. mse tu Jong Ki main bola sepak ngan BTS. Mse dye sepak bola terlajak smpai ke jln raya. Mse dye ambik bola tu ade kereta kat situ. Mse tu Hyo bru perasan pstu Hyo lari then tolak Jong Ki kuat². pstu Hyo pulak yg accident. appa ckp Jong Ki cume cedera biasa. Hyo pulak koma. Pernah 1 masa ni, Hyo hmpir mati sbb Hyo x le bnafas. Nsb baik mse tu ade Black Mafia. Start dari tu, YuJin omma tiri Hyo, start syg Hyo mcm Hyo ank kandung dye.Sbb dye terhutang budi dgn Hyo. Nk tau x npe Hyo ckp cm tu? Sbb sblum tu, Hyo kene dera dgn omma tiri hyo. Tpi Hyo x pnh ckp dkat Jong Ki. Hyo x nk hubungan dorg rosak sbb Hyo. Hyo syg dorg. Tpi sekarang.. Jong Ki pulak yg x lyn Hyo. Dye buat Hyo mcm Hyo ni Stranger. kalau Hyo bole putar masa, hyo nk ulang balik mse thn 5. Hyo x kesah kene dera aslkan Jong Ki x lyn Hyo mcm Hyo ni stranger. skang ni Jong Ki dh x jeling Hyo. Wlaupun x ckp pape ngan Hyo, tu dh dpt buat Hyo lega. Nk tau x? Sejak jongki dh x jeling hyo, kanser hyo tu terus berhenti. Ajaib..

Queenka VS TomboyWhere stories live. Discover now