Gözümü açtığımda parlaklık gördüm,gözüme ışık tutuluyordu.etrafa dikkatlice baktım burası bi hastaneydi.Bura ya Nasıl geldiğimi bilmiyordum .Biraz düşündüm.Aslında ben kim olduğumuda bilmiyordum.Adım ne ,kaç yaşındayım?Bu bütün sorular kafama bıçak gibi saplanmaya devam ederken hemşire uyandiğımı gördü.Bezle alnımı sildi ,terlemiştim galiba.Sonra bana iyi olup olmadığımı sordu.Ne cevap vereceğimi bilemedim.Dondum kaldım sadece.Uzun bi süre yere odaklandım.Kendimi düşündüm,kim olduğumu.Hemşire istersen Berk 'İ çağırayım o sana iyi gelir,DEDİ.Sadece kafa sallamakla yetindim.Dışarı çıktı, Berk kimdi ? Niye bana iyi gelecekti?derken kapı hızlıca açıldı ve bana doğru koşarak geldi.O bir saniyede inceleme şansım olmuştu.Berk yani Berk olduğunu düşündüğüm kişi.Sarı saçlı ,ela gölü ,kaslı,yakışıklı,ve zeki gibi gözüküyordu.Böyle biri kime iyi gelmez ki.Ama Nasıl benim gibi biriyle arkadaş olabilir.İşte ufak bi anı yada his bilmiyorum ama önceden de kendimi önemsemediğim geldi aklıma .Bunları düşünürken boğuluyormuş gibi hissettim.Boynuma sarılmış,senin için çok endişelendim diyordu.Bende ama bi şeyim yok dedim.Birden benden uzaklaştı,garip garip baktı ve biraz durduktan sonra üzülerek sessizce bu sen değilsin neoldu sana ,DEDİ.Tek bi cümlemden değişik anlamlar çıkarıyorsa beni tanıyor olmalıydı.hemde yakından.Bu yakından kelimesi heyecanlandırdı beni yani Ada'm ilah gibi duruyordu.Ama benim bundan önce daha önemli sorunlarım var.Mesela benim adım ne?Berk'in bu kadar etkileyen şey ne bilmiyorum ama herşeyi ona anlatacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kimim
Teen FictionGözünü açtınız .Bir hastanedesiniz ve hiçbirşey hatırlamıyorsunuz.karşınızada biri çıkıyor size geçmişi hatırlatmaya çalışıyor.Peki hatırlayabilir misiniz?