Bölüm 1

352 20 8
                                    

Sabah alarmın o iğrenç ve itici sesiyle uyandım ne olurdu bir günde çalmasaydı, Ayagı kalkıp banyoya  geçtim  rutin işlerimi halledikten sonra tekrar odama gittim üzerimi giyindikten sonra telefonumu ve çantamı  alarak aşağıya indim. Annem benden önce kahvaltıyı hazırlamış ve iş için çıkmıştı, Elime telefonumu alarak Selini aradım ikinci çalışta açtı " beş dakikaya parkın oradayım  aliyi de ara gelsin" "insan bi günaydın derdi arıza" dedi selin gülerek aynı şekilde" tamam günaydın"diyip"  beş dakikaya orada olun yoksa altıncı dakikada giderim" diyip cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım.  Masadan bir kaç şey atıştırdıktan sonra ayakkabılarımı giyip parkın oraya gittim, selin ve ali beni bekliyorlardı yanlarına gidip ikisinede sarıldıktan sonra selin" boş dokokoyo porkon ordoyom" dedi gülerek eline hafifçe vurdum ve bende güldüm. Sonra Ali artık gitmemizin gerektiğini belirti bizde yürümeye başladık.

Okula girdiğimizde bahçede yine o itici savaş ve arkadaşlarını gördüm çocukların hiç birinden haz etmiyordum hele o savaştan herşeyi yapabilcekelerini düşünmeleri falan sinir olmam için yeterli bir sebepti. Selin o büyülenmiş sesiyle konuşamaya başladı" çok tatlı değilmi" dedi savaşı göstererek, ,inadıma"kim alimi" dedim ve güldüm.  Selin bana hafif sinirle bakarak" sen ne anlarsın arıza" dedi ve alinin yanına biraz daha öne doğru gitti, keşke gözünün önündeki aliyi görebilse bir yıldır savaş şöyle savaş böyle diyip duruyor fakat aliyi asla göremedi .

Sınıfa gittiğimizde sınıfın en sevdiğim yeri olan cam kenarına oturdum derslerde hocaları dinlemediğim zamanlar camdan dışarıyı izlemeye  bayılıyordum , Sonra yanıma selin oturacakken"selin canım süslüm sen alişle otursana bugün" dedim selin şasırmış bir şekilde bakıp" neden küs falanmıyız yoksa yeni best mi buldun bu acıya dayanamam" dedi bende gülerek" hayır ya ali hep tek oturuyor bugünde sen otur yanına" dedim aslında yeter şu savaş manyagına taktığın gözünün önündeki aliyi görmen için bir kapı açmaya çalışıyorum demek isterdim ama ali söylememi istemediği için söyleyemiyordum . Selin gülümseyerek" tamam" dedi ve bi ön sıraya geçti.

Sınafın içine ego yığını arkadaşımız savaş yandaşçısı salak emre ve gördüğü her kız için ölüp biten yiğit girdiğinde kafamı cama taraf çevirdim yoksa gözlerim kanıycaktı . Yanımda bir hareketlilik olduğunda kafamı çevirdim ve yanımda ego  oturuyordu ona dönüp hayırdır bakışı atıp"  iyimisin" diye sordum çok yapmacık bir tavırla" evet iyim canım sen nasılsın" dedi itici şey" kalaksana sıramdan" dedim" neden ne güzel sohbet ediyoduk" dedi tam ayaga kalkıp onu iticektimki mükemmel dil anlatımcı içeri geldi. Yine çot çokortorsonoz sozlonozo sofor girerim bakışıyla içeri geldi , ki çıt çıkarmasakta sözlüyü 50 den yukarı girmiyordu  herneyse . Sessizce sıraya tekrar oturdum selin bana dönerek  sinirli bi bakış attı agızımı oynatarak bilmiyorum dedim.

Teneffüs zili çaldığında selin direk yanıma geldi" Nazlı bi gelsene yanıma"  dedi tek nefeste " bu arada selam savaş" ay selam vermese ölür zaten gözlerimi devirdikten sonra ayaga kalktım savaş geçmem için yol verdiğinde selinin yanına gittim beni koridora çekip." savaşla oturmak için mi beni kaldırdın" dedi sinirlenmiştim çünkü oda biliyordu savaştan nefret ettiğimi " saçmalama selin " diye çemkirdim koridorda bi kaç kafa bize çevrildiğinde umursamadım" şu salak çocuk yüzünden benle kavga ediyosun farkındamısın" dedim biraz daha alçak ses tonuyla selin üzgün bir ses tonuyla" özür dilerim arada sırada bende arızalık yapabiliyorum" dedi sonra bana sarıldı" affettim mi ?" diye sorunca hayır diyemedim.  Sınıfa tekrar girdiğimizde alinin başını sıraya koyduğunu gördüm oda farkındaydı selinin kıskanıp sinirlendiğini üzülmüştüm onun için yanına gidip aliş gelsene kantine inelim dedi" nazlı canım hiç istemiyor" dedi bıtkın bir ses tonuyla"hadi lütfen"dedim o sırada selin sınıftaki diğer kızlarlarla sohbet ediyordu kızlar beni fazla sevmezlerdi çünkü herşeyi derdim yüzlerine açık açık. alinin kolundan tuttuktan sonra kalktı ayağı ve kantine doğru giderken" ali ben vazgeçtim ya bahçeye çıkalım hadi" dedim ali bana ne diyo bu değişik bakışıyla bakarak" ciddenmi" dedi gülümseyip"hadiya konuşuruz biraz" dedim. Arka bahçeye gidip her hangi bir banka oturduk, biraz bekledikten sonra söze ilk ben başladım" seline ne zaman söyliyeceksin" dedim bana dönüp" bunun için geldik dimi "  çok hafiften gülümseyip" çok zekisin" dedim sonra sözüme devam ettim" ee cevap vericekmisin" dedim önüne dönüp" hiç bir zaman " dedi üzgün bir ses tonuyla" neden" dedim anında biraz bekledikten sonra" o savaşı seviyor" " ama savaş onu sevmiyor" dedim hem o salak yüzündendi selin de neresini beyenmişse Ali sözüne devam etti" belki savaş onu sevmiyor ama ben ona onu sevdiğimi söylersem biz arkadaşız ali öyle birşey olamaz der sonrada benden uzaklaşır nazlı" dedi ama biz bunu bilemezdikki bunu selin bilirdi tam agzımı açmıştım ki ders zili çaldı ve sınıfa dogru yürüdük sırama gittiğimde o salağın yine orada olduğunu gördüm" kalkasana" dedim soğuk bir ses tonuyla gülümseyip ayağı kalktı itici ne bekliyorduki aa savaş bana gülümsedi kalk krizi geçirmem gerek aa falanmı kendi düşünceme gülümserken hoca içeri geldi ve bütün sınıf sustu tabi suscaklar olum dil anlatımcı bu

Savaş sürekli bana bakıyordu sinirle kafamı ona çevirip" ne bakıyosun olum manyak falan mısın" diye sordum gülümseyerek " çok güzelsin" dedi bu çocuk daha geçen hafta bana tiksinç tiksinç bakmıyormuydu ne oluyo ya" ha" dedim agzımdan ilk çıkan şey falandı hoca bizim sıraya dönüp" SESSSİZ OLUUUN" diye bağırdı kendisi daha çok ses çıkarmıştı farkındamıydı bilmiyorum  herneyse diyip kafamı cama taraf çevirdim.

Çıkış zilinin çalmasına son 40 39 diye sayarken savaş gülümsedi ona dönüp" saçma sapan gülümsemesene olum sinirimi bozuyorsun bidaha bu sırayada oturma yanımada gelme sevmiyorum seni çok itici geliyorsun" dedim bir nefeste savaş" tamam" dedi ve tekrar gülümsedi aağğ sinir oluyorum" nazlı çıkışta bi beş dakika beklermisin sana bişey demem lazım" dedi direk" hayır" dedim evet demeemi gerektiren bir insan değildi çünkü öyleydi değil mi" of bi kerede hayır deme ya sadece beş dakika" bi dakika" dedim gülümseyip kafaını salladıktan sonra zaten zil çaldı.
 

" He de bekliyorum" dedim" Ali ali" dedi " ne olmuş aliye" selinden hoşlanıyor" dedi nereden anlamıştı aslında alinin gözüne baksan anlardın ama bi tek selin anlamamıştı herneyse" seni ilgilendirmez" dedim direk" ya istersen aralarını yapmaya çalışırım" ne alaka ve nasıl yapıcaksın"dedim " selinin benden hoşlandığının farkındayım derste sana attığı o bakışları görsen" dedi aslında haklıydı fakat ona aynen çok haklısın kanka falan demiycektim" ya hayır o şeyden baktı onun istediği hırkayı giymişim ondan" savaş hı aynen diyip gülmeye başladı " off sen niye her dakika gülüyosun tipsiz" dedim bana baktı" ben mi tipsizim kankan dahil bütün okul ölüyor bana" " banane ben ölmüyorum bana göre tipsizsin"" neyse nazlı seninle burda laf dalaşına girmiycem konumuza devam edelim işte haftasonu selini biyere çağırıcam gitmiycem bildiğin ekicem onu zaten soğur benden yani umarım sonra alide bişeler yapar" dedi aslında mantıklı konuşuyordu savaş engelli olmassa belki selinde aliyi sevebilirdi" karşılığında ne istiyorsun diye sordum"  haftasonu bütün gününü benimle geçiriceksin" dedi aslında hemen hayır diyip gitmem gerekirdi ama sabah alinin hali aklıma geldi hayır diyemedim " tamam" 

iddaa (Savnaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin