'Harry,unde mergem?'' Am intrebat in timp ce ma urcam in masina.
El nu a raspuns.
''Harry?''Am intrebat din nou.
''Doar asteapta,Tessa.''
''Harry,daca nu imi spui chiar acum o sa ma dau jos din masina asta si ma duc inapoi in apartament.''
A oftat,si a pornit masina.''Mergem sa ne intalnim cu fratele meu.''
''Ce,tu ai un frate?''Am spus,evident socata de o asemena veste.
El si-a dat seama ca eram surprinsa si a inceput sa ranjeasca.''Da.Frate geaman ,defapt.''
''Ce?''Aproape am tipat.
''Cu exceptia faptului ca eu sunt mai atractiv''
''Cum,doar ce ai spus ca sunteti gemeni...''
''Da,si?'' A spus el chicotind.
Restul drumului a fost tacut.Douazeci de minute mai tarziu Harry s-a oprit in fata unui hotel imens.Harry a parcat masina si apoi am coborat.Am mers in holul hotelului iar eu eram uluita cat de frumos era totul.
''Harry....''Am reusit sa sa soptesc.
El parea amuzat de expresia mea si m-a surpins cand m-a sarutat usor pe obraz.
''Esti asa de draguta.''A spus impotriva obrazului meu.
Am zambit si apoi am auzit ''Somewhere Only We Know'' pe fundal.''Asta e unul dintre cantecele mele preferate.'' Am spus.
''Chiar este?''A ranjit el,apoi si-a infasurat bratele in jurul meu.
''C-Ce faci?''Am spus in timp ce el incepea sa se miste inainte si inapoi.
''Dansez,duh.''
M-am uitat in jur si am vazut-o pe secretara hotelului uitandu-se la noi.Am mimat un ''scuze'',si m-am uitat la ea in timp ce isi acoperea gura cu mana,incercand sa-si ascunda zambetul.Puteam sa-mi simt obrajii inrosindu-se.
Mi-am pus o mana pe umarul lui si cealalta pe spatele lui in timp ce dansam incet in hol.Harry m-a calcat pe picior iar eu am chicotit,iar el sa aplecat sa am sarute.
''Intrerupem ceva?''Am auzit o voce surprinzator de asemanatoare cu a lui Harry si am rupt sarutul dintre noi.Aproape am cazut jos dar Harry m-a prins.
Pe fata lui Harry a aparut un zambet larg.Sau era celalalt timp?Sunt asa de confuza.
''Tessa,el e fratele meu,Harold''.A spus Harry aratand spre celalat tip.
''Harry''L-a corectat el pe Harry al meu si s-a intins pentru a-mi strange mana.
''Sunt asa de confuza''Am reusit sa spun.Atat Harry cat si Harold au inceput sa rada,inclusiv fata de langa Harold.
''Harry,Tessa,ea este iubita mea,Bo.''
''Salut.''I-am zambit strangandu-i mana.
''Buna''.A spus si Harry strangadu-i mana de asemena.
Avea un par lung saten pana la baza spatelui,iar ochii ei erau de un albastru intens.Era micuta,iar vocea ei suna asa de dulce.Parea ca nu are un strop de machiaj pe fata,si cu toate astea arata absolut perfect.
M-am uitat la Harold si zambetul meu a disparut.Avea aceasi nuanta a ochilor si aceleasi buze pline ca si Harry.Singura diferenta pe care o puteam observa era ca Harry avea tatuaje si piercinguri,iar Harold,nu.
''Eu,uh...pot sa-ti spun Harold,doar pentru a nu deveni si mai confuza?''Am intrebat .
'Sigur''Mi-a zambit el.''Doar de data asta,urasc sa mi se spuna Harold.'' Acentul lui Harold parea mai puternic decat al lui Harry.
''Scuze''M-am uitat in jos la conversii mei negrii pe care Harry mi i-a luat,astfel incat noi sa ne potrivim.
''Nu e nevoie sa-ti ceri scuze,babe.El e cel care imi fura numele.''
Toti am inceput sa radem si ma simteam mai putin jenata acum.
''Deci,ce vom face astazi?''A intrebat Bo.
''Ma gandeam la cina?''A sugerat Harold.
''Da,stiu un loc foarte aproape de aici.''A spus Harry.
''Bine atunci,cina sa fie.''A zambit Bo luandu-i mana lui Harold in a ei si s-au indreptat spre usa.
Eu si Harry i-am urmat.''De ce e fratele tau aici si de ce nu ai spus niciodata nimic despre el pana acum?''
''Niciodata nu m-a gandit sa-ti spun despre el.El sta in UK.''
Am aprobat din cap si m-am urcat in masina.Harry s-a urcat si el si puteam sa-i vad pe Harold si Bo urmarindu-ne prin oglinda retrovizoare.
CITEȘTI
After Dark - Romana.
FanfictionDark si After,doua dintre cele mai minunate fanfic-uri scrise vreodata.Ce se intampla atunci cand Harry si Bo se intalnesc cu Harry si Tessa?Va trebuii doar sa citesti pentru a afla. ;) Toate creditele sunt pentru mycrepetonight.