Ok author dh pikir msk² nk sambung ff ni. Kesian dye terbiar sampai berhabuk. Hahaha... mian sbb author tinggal kn lama ff ni. Author dh tekad nk habis kn ff ni lps author dpt sokongan drpd kwn author. Fighting!!
Suga;akhirnye kau sambung jugak cite ni. Seres rindu gile kat kau dgn readers. *peluk author*
Author;woi, jgn peluk aq nanti young jae jeles. •,•
Suga;biar lh dye bkn ade kat sini pon.
Young jae;woi, sedap je kau peluk dye -_- aq sorang je blh peluk dye.
Suga;hehehe...mian
Author; -,- -_-# dh lh nk sambung. Drpd aq lyn korang dua ni sampai esok x habis.
Suga;ok ok. Jom!! *lompat*
~~~~~~~~~~~~~~
Sampai je dpn umah hyunra, hyunra keluar drpd kereta milik beom dn mengucap kn selamat tinggal. Selepas bayang kereta beom hilang dye pon msk ke dlm umah. Hyunra duduk di sofa. Dye mengeluh. Dye memejamkan matanye. Dye ingin menghilang kn strees di kepala nye.
Yurie yg sedar kwn nye sudah pulang turun ke bwh untuk melihat hyunra. Yurie melihat hyunra yg sudah lena di sofa. Dye hanye melihat sahabat nye. Dye faham perasaan hyunra. Dye pon pergi ke dapur untuk memasak mkn mlm.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Hyunra tersedar drpd tidur nye. Hyunra terbau sesuatu yg membuat kn perut nye berbunyi.
Hyunra;dh lama ke aq tido? Ah~ lapar nye perut aq. *gi dkt dapur*
Yurie yg sedar kehadiran hyunra di dapur menegur nye.
Yurie; baru bangun? Ingat kn dh mati dh.
Hahahaha......Hyunra; -_- woi! Ape kau mengarut ni? Aq lapar lh.
Yurie; yelah tuan puteri. Jemput duduk. Hamba nk siap kn air untuk tuan puteri sebentar.
Hyunra mencebik. Yurie kalau x kacau dye sehari memang x sah. Dye mengambil mangkuk dn mencedok ramen ke dlm mangkuk nye. X lama kemudian yurie pon dtg dgn membawa dua cawan yg berisi juice apple. Yurie pon join hyunra mkn sekali.
Selepas habis mkn dua gadis itu pergi melepak dkt dpn tv. Sambil itu mereka berborak sambil bergurau manja. Yurie baru teringat. Dye pon tanye hyunra sesuatu.
Yurie; wei hyunra tadi lps habis sekolah kau gi mn?? Penat aq cari kau satu sekolah tau. Terpaksa aq blik sorang² nasib baik daehyun ade tadi teman aq blik.
Hyunra; wuish.... kau dgn daehyun ade ape² ke?? Btw aq lupa nk bagi tahu kau tadi aq dgn beom gi satu tempat.
Yurie;*ketuk kepala hyunra* sedap je kau ckp aq dgn daehyun ade hubungan. Kau yg tinggal kn aq aq blik lh dgn daehyun dye ajak.
Hyunra;hehehe...mian. dh lh aq nk tido. Esok ade perjumpaan kn?
Yurie;ye x ye jugak! Nasib baik kau ingat kn aq. Esok kau jgn banugun lambat tau. Kol 6:30 pagi kite gerak sbb perjumpaan tu kol 7:05. Kau jgn terlajak tido lak. Arraseo?
Hyunra; aq bos! * tabit kat yurie*
Mereka pon msk ke bilik masing². Hyunra x blh tido. Dye teringat akan bdk yg ' cari pasal' dgn nye tadi kat kantin.
Hyunra; sape bdk tu? Nm dye x silap aq suga. Huh! Siap lh kau gula aq cari ma u sampai lubang cacing pastu aq lenyek kan kau sampai jadi gula halus.
Lepas membebel seseorang dye pon lena dibuai mimpi.
— — — — — —
Gi mn cite ya?? Daebak x? Komen lh ok? Jgn lupa vote sekali. Thanks readers *senyum* mian pendek
YOU ARE READING
Mr Swag Love Miss Queenka
Non-FictionSuga is mr swag dh jatuh cinta dgn miss queenka?!Seriously!Boleh ker dye nk tackle hyunra si miss queenka yg setia dgn joshua tu?Kalau nk tahu bace lh ff ni.ok.