onsuzluk=susmak

9 0 0
                                    

O gün yamanla kavga demiştik belki ben abarmistim ben gemideyken denize atladı ilk korktum sonra baktığımda sadece yuzuyodu belki onu gercekden çok seviyodum yaptığım hataydi ama çok sinirlenmistim eve geldigimde sürekli onu arıyorum ama o beni aranıyor ve acmiyodu birden durgunlasmistim sürekli onu düşünüyorum keşke bagirmasaydim diye aradığında da acmiyodu unutmusmuydu?

yaman
O gün bana biraz bağırıp gitti kötü olmuştum sonuçta uykusunu bolmemek içindi bilmiyodum hayatını mahvetmisim dediği laflar beni yikmis gibiydi o günden sonra bara gitmiştim iciyodum agriyodu ama aqcmiyodum yan masada bir erkeyin kış arkadasina bağırıp kolunu siktigini gördüm hoşuma gitmemisti birax izleyip sinirlerime hakim olamadım yanlarına gidip adamı yumrukladim sonra onu dışarı çıkardılar hala iciyodum herkez dağılımında volkan buranin garsonu yaman abi dovdugun adam dışarda seni bekliyo bir kaç adamla senin için arka kapıyı açıyorum ordan çıkarsın deddi tamam deddim ve gitti arka kapıdan çıktım taksiye bindim biraz ilerledikden sonra tam onların karsisinda durmasını istedim sigaramdan 3 duman cektikten sonra çıktım taksi gittiginde koşarak gittim ve kavgaya başladım çok kişilerdi baş edemedim hâliyle dovulmustum uyandigimda bahçede soyunuktum agliyodum yazdığın bahcesindeydim içeri girip sortumu giydim ve içiyorum.

Seni Uzmemek Icin Canından Vaz GecenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin