Bir gün herkez ölümü tadacaktır...
** ** ** ** ** **
Her zamanki gibi leptopunun başına oturmuş bir iş arıyordum.Basit işler vardı ancak bana daha parası bol olan işler lazımdı.Koskoca sitede bir iş bile bulamamak beni sinir ediyordu.Mail kutuma gelen iletilerede bir bakacaktım.Gerçi hiç bulma umudum yoktu ama.Fakat bilgisayara dikkatlice bakınca basit bir iş karşılığında dört yüz milyar teklifi alıyordum.Böyle bir iş beni çok mutlu etti.En azından şu külüstür tabanca yerine uzun menzilli tüfeklerden falan alırdım.Aşağıdaki arabamı yeni çıkan arabalarla değiştirirdim.Bir zırhı bile yoktu.İşi kabul ettiğimi bildirdim.Bir banka müdürünü öldürecektim.Bilgisayarı kapattım.Ertesi günü sabırsızlıkla bekliyordum.O kadar heyecanlı değildim aslında.Bu işi hep yapıyordum.Fakat dört yüz milyar beni çok mutlu ediyordu ve bu mutluluk beni uykusuz bırakıyordu.Kalktığımda saat 11:00'ı gösteriyordu.Birden aklıma kurbanın 11:15'te hava alanına gideceği geldi.Apar topar giyinerek hemen arabaya bindim.Kahvaltı yapmadığım için açtım fakat parayı düşününce mutlu olmamak elde değil.Neden bu kadar fazla para teklif etmişlerdi onu da anlamamıştım açıkcası.Ben olsam on beş milyardan yukarı çıkmazdım.Gittikçe gidiyordu yol.Sanki uzuyordu devamlı.Saate bakmadan duramıyordum.Son beş dakikam kalmıştı.Biraz daha hızlanmıştım.Olabildiğince hızlı gitmeye özen gösteriyordum.Fakat lanet olası bir durumla karşılaştım.Olamazdı.Hayal görüyor olmalıydım.Gittiğim yol trafiğe kapalıydı!Eğer geri dönecek olursam en az bir saatimi alırdı geri dönmek.İleriye gidersem de trafik kapalıydı.Telefonum çalmaya başladı.
-Aferim be.Seninle çalışmaktan gurur duyuyorum.Adamı trafikte öldürdün.
İnanamıyordum.Çünkü bankacı önümde duran trafiğin kurbanıydı.Yanlış anlaşıldığı için adam benim yaptığımı sanmıştı.Adama bunu söyleyecektimki son anda kendime bir yumruk atmayı başardım.Eğer bunu söylersem adam parayı bankaya yatırmayabilirdi.Bütün hayallerim boşa giderdi.Üstelik adam beni polise şikayet edebilirdi..