Multimedia "Esin"
Ertesi gün sabahında kahvaltımı bile yapmadan Bade ile buluştuk. Birer simit alarak yedikten sonra beraber denize girdik. Denizde tanıştığımız iki kızla beraber deve güreşi yaptık, ben iki kere Bade'nin omzundan düştüm.Bade kahkaha atarken bende ona sinirlendim ve onu boğdum. Sonra da iskeleye gittik.Ben tam kuğul kuğul atlayacakken Bade'nin beni itmesiyle gene suuu boyladım.Bari atlayamadım kuğul kuğul çıkayım diye düşünürken ÇIKAMADIM.Ben debelenerek çıkarken Bade ağzı yırtılırcasına gülüyordu.Kıyıya vardığumda Yorulduğumu hissettim.Biraz dinlendikten sonra Bade'yle kumda boğuştuk. Yaşımızdan da utanmadık. Artık iyice yorulduğumu hissetmiştim. Bade ile bizim evin yolunu tuttuk. Eve vardığımızda kendimi verandadaki sallanan koltuğa attım. Annem yanımıza gelip
"Kızlar sizi kaç kere aradım haberiniz var mı " diye çıkıştı.
-İyi ama anne ben telefonumu yanıma almadım" Tiz bir kahkaha attıktan sonra "Ben de evden gelen müzik sesi ne diyordum" sonra devam etti "Peki siz Bade Hanım?" Bade düşünür gibi yaptı, eli cebine gitti ve kulağımızı yırtmak istercesine bağırdı "Burdağğ" dedi ve çıkardı. "Ay allam bi an bununla denize girdim sandım" Annem güldü.
"Neyse, bu akşam Bartular bize geliyor ona göre" dedi ve mutfağa yöneldi. Bartu benim teyzemin oğlusuydu ve benim en best kuzenimdi. Bade de onu severdi. Hemen Bade'yi eve yollayıp iki saat sonra gelmesini söyledim. Koşar adım yukarı yukarı çıktım. Banyoya girip kapıyı kilitledim (ne olur ne olmaz). Soyunup kendimi küvete attım. Üç kere saçımı bir kere vücudumu şampuanladım. Banyodan çıktıktan sonra üstüme kot şort ve beyaz atlet geçirdim. Götüme de oduncu gömleği bağlayınca bence çok kuul olmuştum yane s.s Aşağı indiğimde mutfaktan poğaça kokuları geliyordu. Poğaçanın üzerinden bir gıçmık alıp "Anne ben kaçtım" diye bağırdım, bu arada da Bade'ye mesaj yazıyordum.
"Kaçtım evden kıçıkırık :D"
-Tamam bende çıktım götügüzel :P"
"Sahilin ordaki kafeye gel qopucaz bebeq"
- Pki"
"Ok"
- Hm"
" Tmm"
- Bb"
Deniz kafeye gidince hemen gidişte oturan Bade malını gördüm. Biz birbirimize hunharca sarırlırken insanlar bize deliymişiz gibi bakıyorlardı. "Ne var be hiç mi birbirine sarılan iki insan görmediniz" dedim ama içimden (yemiyor çaktırmayın) Masaya oturunca daş mütüşmel yuhuşuhlu garson yanımıza gelip " Buyrun hanımlar ne isterdiniz?" dedi. Aaa bana bakarak söyledi KESİN BENİ SEVİYOO!! Bade'yi dürtüp "
Eniştene yavşama göt" dedim. İkimiz kıkırdarken garson gelip bize iki dilim pasta ve portakal suyu getirdi. "Ayh nasıl da bilir portakal suyu sevdiğimi " " Sipariş ettiğin için olabilir mi sıçmık" "Sen bi sus kaşar " "Pki göt " diye birbirimize iltifat (!)ederken kafenin önünden geçen geçen ultra meteor taş kaya yahuşuhlu jojukları keserken ağzının suyu akan Bade'ye " kak gidiyoz kıçıkırık" dedim. "Neden oturuyoduk " diyen Bade'ye "Oturmaya mı geldik ayoll" diye bağırınca kafedeki bütün kafalar bize döndü. Sessizce Bade'ye "Bartu gelecek mal gidiyoz kalk" diyip hesabı istedim. Sonra hemen tuvalete kaçıp çişimi yaparken hesabı da Bade'ye ödetmiş oldum. Forevır qötülüq ehuehuehe. Bade hesabı ödedikten sonra lavaboya (amma kibarım tuvalete) geldi. Kapıya vurarken " Hadi yine iyisin ödedim hesabı biçız " dedi. "Ehuehuehe" diye piç smayl attıktan sonra eve gittik. Eve girince kimi görelim (tablet kutusundan hıyar çıkaran çocuğun aaaa'sından yapıp) "Bartuğğğ en best kuzeniğğm" diye Bartu'nun üstüne atlayınca Bade kıskandı tabi ehuehuehe "Tamam lan çok mükemmel bir insan olduğumu biliyorum" üstünden indiğimde Bade bize tiskinç bakışlar atıyordu." Iyyy iğrenç kuzen ikilisi. Aşırı sevgi fazlalığından ölcem şimdi" Biz Bartuyla çakışırken Bade kusuruk sesleri çıkardı. Bartu " Neyse kekolar ben denizin oraya dolaşmaya gidicem, geliyonuz mu? "Daha yeni geldik biz" "Hadi gelin ya hem ben sizi kankalarımla tanıştırayım" "Erkek mi " "Hemde en yakışıklılarından, ama ben kadar olamaz (piç smayl) "Tamam gelicez ama ben bi teyzemlerin yanına gitcem" koşar adımlarla teyzemlerin yanına gittim. Kıyafetleri yerleştirirken bir yandan da gülüşüyorlardı. "Teyzoşum" diyerek ona sarıldım. "Kuzum" diyerek karşılık verdi. Biz onla kucaklaşırken annem " Kıskanıyorum ama " diyince gülmeye başladık. Kucaklaşmamız bitince "Bartu ben Bade sahile iniyoruz haberiniz olsun" dedim ve çıktım. Aşağı indiğimde Bade aşkısıyla telefonda konuşuyordu, Bartu da telefondan biriyle yazışıp, gülüşüyordu. "Kalkın lan gidiyoruz, bu gecd Kuşadası sokakları yı-kı-la-cak wuhuuuu " Ben böyle ellerim havada, yumruk yaparken *Bu nerenin malı* *Yemin ederim ebesi yarısını içeride bırakmış * bakışları atıyorlardı. "Aman bee" diyerek önden önden yürümeye başladım. Sahile geldiğimizde "Beş dakikaya burdalar" demesine kalmadan "Vay karşim" "Aa koçum" sesleri gelmeye başladı. Ben telefonumun kilidini açıp-kapatıp kendimce koparken arkadan "Seni tekrar görmek ne güzel küçük kız " diyen Pamir'in sesini duydum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRETİM HATASI
ChickLitBirbirlerinin yüzlerini tahammülü olmayan iki kişiydi onlar. Ama zaman bazı şeyleri çok değiştirdi. Onlar sanki kelepçeyle birbirlerine kenetlendiler. "Sen benim hiç kimseye göstermek istemediğim KÜÇÜK KIZ'IM sın" "Sen benim reyonlarda ÜRETİM HAT...