Egoista 1

2.8K 87 2
                                    

"Eeehhh". Zas ráno, povzdychnu si a vstávám z vyhřáté postele. Na tohle si nikdy nezvyknu. Podívám se na mobil.
8 nepřečtených zpráv:
Od Claire
HÁÁÁÁÁÁDEJJJ COOOOO,
TAK NEHÁDEJ, ŘEKNU TI TO SAMA
BUDE TUUU
JUSTIIIN BIEBER
MUSIS JIT SE MNOU
NANCYYY
PROSIM
-----------
Koukám na mobil s otevřenou pusou, ale bohužel ne z radosti, NESNÁŠÍM HO a ona to ví, tak proč bych měla chodit s ní.
Dám si zobrazeno a jdu se nasnídat, odpovím jí osobně, ve škole.
Mamka se na mě usměje a popřeje mi dobré ráno. "dobrý ráno mami" usměju se, ale ne moc přesvědčivě. "Co je ti?" Zeptá se mamka. "Ále, Claire mi piše at jdu s ni na Justina" řeknu a udělám znechucený obličej. Mamka se usměje "tak jdi" řekne. Hodím po ní výraz jestli si dělá srandu a kousnu do housky s medem. "Jasně , že ne, třeba se ti na koncertě zalíbí" usměje se. "To určitě" řikám s plnou pusou.
Mám chvilku čas, tak si jdu pustit televizi. Mamka uz odešla do práce a zůstala jsem sama. S mamkou bydlíme samy. Muj tata je bůhví kde. Mamka pracuje jako lékařka a je skvělá, všichni si jí vždy vychvalují.
Televize se zapne a já přepínám na MTV s nechutným pohledem koukám na Justina ,jak se zas obmotává kolem nějaký holky v jeho videoklipu. "Radči reklamy" řeknu a vypínání televizi. Kouknu na hodiny, je 7:44 rychle běžím na autobus, který mi jede a za 3minuty.

-------ŠKOLA------
Zvoní, běžím so učebny, slyším už teď jak učitelka na Dějepis řve kde je zas
Smithová!! TADYYYY! Zařvu a vletím do učebny jsem udýchaná a cítím na sobě pohledy spolužáků. Žádné extra vztahy tady nemám, mám tady Claire a Lukase. "Posaď se Nancy... hned si tě vyzkouším! Za to drzé vlítnutí do třídy." Sednu a začnu si pročítat učebnici z dějepisu, vím že je mi to na prd, jelikož si mě už volá k tabuli.

"ZA 4- a buď ráda, že nemáš za 5."
Podepíše mi žákovskou a odchází učit. Podivam se na hodiny, uz je 8:38 mé zkoušení trvalo delší dobu než jsem čekala.
"Psss" ohlídnu se, Lukas. "No?" Řeknu. "Nic moc Smithová" zašklebí se a mrkne na mě. "No samozřejmě" řeknu a otočím se zpátky, nemám náladu na tohle. Všimnu si, že mě pohledem probodává pohled učitelky, dělám že nic.
-----ZVONÍ-----
"Konečně" řeknu si a už je u mě Claire.


Takže ! Začala jsem psát nový příběh, tak se snad chytne! Děkuju za každé přečtení a votes!

Just Justin✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat