"Taakže to sis posr-" zarazím se. Vidím pouze Justina, žádnou jinou dívku jak jsem čekala. Má pušťenou komedii.
"Copak?" Řekl pobaveně Justin. Asi mu to došlo.
"Nic, jenom, že ...ehh... sis to podělal u mě!" Řeknu první co mě napadne.
"Cože? Já u tebe? To ty ses tam muckala s tím divným klukem a já myslel, že máš vkus Nancy!"
"Hele neříkám, že Lukas je nejhezčí, ale jde o to , že on mě začal líbat a já ho nechtěla, už jsme se rozešli, uzavřená kapitola, konec." Zařvu poslední slovo. Justin se zarazí. V jeho očích je vidět smutek.
"To jsem nevěděl Nancy." Řekne.
"Jak bys mohl, místo toho zbaběle utečeš a necháš pro mě poslat auto!"
Křičím a balím si věci.
"Nemůžeš odejít! Máš tu být ješte tři dny!" Řve po mě.
"Víš co ? Mně je to fuk. Odejdu i kdybych musela sníst mrtvou krysu! Nazdar!" Řvu a odcházím, práskám dveřmi. Za dveřmi stojí a poslouchá šofér.
"Odvést mě domu!" Asi všechno ví, takže mu nic nemusíme vysvětlovat. Rozejde se k autu a já za ním. Po pár minutách auto zastavuje, jelikož šoférovi volá Justin.
"Ano, rozumím, vyřídím." Řekne a mobil si schová do kapsy.
"Slečno Smitohová, mám Vám vyřídit , že Justin za tři dny odlítá do rodného města a pokud ho milujete, stejně jako on vás tak se máte dostavit v devět ráno na letiště k východu E."
Tohle mě překvapilo. "Ahm..dobře." To ahm dobře bylo to jediný co ze mě vypadlo. Miluju ho? To nevím.Jsem doma. Konečne. Lehnu na postel a spím.
Cože? Osmnáct hodin? Jak jsem mohla spát osmnáct hodin. Nechápu. Vstávám a jdu si napustit horkou vanu. Přemýšlím o Justinovi. Miluji ho? Nebo nemiluji?
O jeden den později.
"Zlatíčko! Jsem doma!" Přijíždí mamka s kufrem, no, spíše s loďákem.
"Ahoj mami." Řeknu a obejmu jí. Je něco kolem deváté večer. Zítra Justin odlétá. "Nechceš mi něco říct Nancy?" Zeptá se mě mamka.
"Vlastně ani ne mami" řeknu a usměju se falešným úsměvem.
"Dobře , tak jinak. Viděla jsem časopis People. Tak řikej." Řekla trochu naštvaně. A do pytle. No nic, neměla
jsem jinou možnost a vše jsem jí řekla. Od začátku koncertu, černé dodávky, Lukasovi, Claire až do sem. Mamka si vše pozorně vyslechne.
"Jeď za ním." Řekne nakonec.
"Opravdu mami?"
"Opravdu, Nancy za chvíli ti je osmnáct takže nemám problém tě nechat jít za tvou láskou."
Wow tak tohle bych od mamky nečekala. "Děkuju" řeknu a obejmu ji.
Jdu si lehnout. Dnešní den byl zvláštní. "Jenom na chvíli si lehnu a potom vše zabalím a nařídím si budíka."Ráno, osm hodin.
"Kolik je!?" Kouknu na hodiny, je 8:03!!! Do pytle. Rychle házím věci do tašky. Dělej Nancy.
"Mamiiii! Zavolej mi prosim taxíka na letiště!!" "Okkkkk!" Volá zpět mamka. Prolítnu kolem zrcadla. Vypadám hrozně. Vezmu hřeben do ruky a rychle česám vlasy a dávám si je do culíku. Snídani do sebe nacpu a vypiju horký čaj. Opařila jsem si jazyk , ale to nějak zvládnu. Taxík je zde. Rychle si obouvám boty. Loučím se s mamkou a ona mi podává tašku. "Rychle Nancy!"
"Ahoooj mami!!" Křičím a běžím k taxíku. "Na letiště ! A rychle spěchá to!" Řeknu. Taxikář se rozjede. Jede dost rychle. Což bylo dobře.
"Jsme tady slečno. Bude to dve-" nestihne doříct. Házím po něm peníze a vyskakuji z auta je 8:56 to nestihnu.
Navíc Justin je typ "vše včas" takže. Lítám po letišti jak splašená za sebou táhnu tašku. Nemůžu najít to podělaný éčko. Je 03. Sakra. Sakra. Vidím E. Běžím směr E. Je tam nějaký letadlo, ale velký dopravní, Justin má soukromý. Tak se zeptám.
"Slečno? Je tu někde soukromý triskáč? Nejlépe s Justinem?" Myslím že hned pochopila o co, nebo koho jde. "Oh ano, před chvílí vzlétlo." Sesunu se k zemi. "Ne to není možný" brečím. Nejspíš vypadám jak nějaká fanynka.
Ale to je mi jedno. Já ho milovala a on mě taky. Tak proč zrovna nemohl ještě chvíli počkat? Proč?!
ČTEŠ
Just Justin✔️
FanfictionNesnáším, nesnáším "Justina Biebra" a teď mě ještě nutí moje kámoška Claire, abych s ní šla na koncert. Celý příběh není o Justinovy, je to hlavně o hlavní hrdince, ale hodně důležitá část se hlavně týká toho Justina, proto tedy JUST JUSTIN. Příběh...