Size kurgu olmayan nefes alıyor olduğum monoton hikayemin üstünü biraz ateş kırmızısı simle süsleyerek anlatacağım.Burada tutkulu bir aşk bulamazsınız fakat size odamda beslediğim zilli hamam böcekleriyle olan tutkulu arkadaşlığımı anlatmamı isterseniz neden olmasın?Tüm güzel duygularımın bitmiş olduğunu size açıkça söyleyebilirim,bitmiş olmasa bile en diplerdedirler muhtemelen çünkü bana uğramayalı bayağı oldu.Bugün uyandığım gün tüm güzel olanları arkamda bırakıp gerçeğe doğru yürüdüğüm gün.Küfür ediyorum ve sanırım bundan sonra yazdıklarıma bu kadar özen göstermeye de bilirim yada sesli harfleri kullanma gereksiniminde de bulunmam.Deli değilim üşeniyorum ya.Bakınız size bir olayı iki ağızdan da anlatayım mesela ;"Okulun vermiş olduğu yorgunluk üzerimde eve doğru yürüyordum." böyle demektense "Okul ağızıma bugünde sıçmış eve gidiyordm."diyorum ben."Yhaaa terbiyesiz ne dysn sn be."Moduna girecekseniz hemen şimdi okumayı bırakın,zorla değil ya kardeşşşiiiim!?Şaka bir yana tabii ki sesli harfleri kullanırım saçmalamayın e yuh.Bu kitaptan çok şey bekleyebilirsiniz yada hiçbir şey beklemeyin.Aşağı doğru tırmananlardanım bende.Bunun nedeni kendimiz olmamız sanırım evren ve bozuntuları umrumda değil kimse hiçbir şey umrumda değil ben hariç.İnsanı en iyi kendisi anlar ve kişi sadece kendi için en iyi olanı bilir ve hisseder.Yazmak benim için kurtuluş eğer anlatamazsam bir şekilde kendimi,içinde bulunduğum dört duvar benim cehennemim olacak.Bu boktan dünyanın bana bunu yapacak olmasına izin veremem,ben kendim iyiyim diğerleriyle değil.Satanistçe düşüncelerim var ve namaz kılıyorum bazı şeyleri dengelemekte bu kadar iyiyim.Siz bana bakmayın eğleniyorum kendi halimde,bugün pastamdan dansöz çıkmamış olsa da mutluyum.Birde evren ciddiye alınacak bir yer değil keşke bunca zaman gözyaşlarımı yastığa değil de çiçek saksısı diplerine dökseydim o zaman solmazlardı hiç.Dengelemekte iyiyim dedim fakat oldukça dengesizim.Başlıyoruz o zaman...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"UYANIŞ"
Teen FictionTek bildiğim şu an ne kadar hiçbir şey yapmak istemediğim ha birde kendi doğrularımla yaşamanın vermiş olduğu rahatlık bozuntusu var yada ben öyle sanıyorum. Dünyanın umurunda değiliz.Işıkları kim açtı yahu uyuyacaktım ne güzel.Birde fazla stresli k...