PLANLAR BAŞLASIN

32 6 0
                                    

SİWON'UN AĞZINDAN

Bu gece saat 5te hırsızlığı gerçekleştiricektik ama ayrıntıya girmek için shindong hyungtan bilgi almam gerekti. Kara kara bir şey düşünüyordu."Shindong hyung bir şey düşünüyor gibisin"dememle irkildi. Bana dönerek "siwon elmas sanki 5te gelmeyecek daha sonra getiricekler gibi" dedi. Sözünü bitirir bitirmez Henry söze atıldı "hyung adamın direk söylemesi şüphe uyandırmıyor mu?" dedi. Jounghoon hyung kafasında ampul yanmış gibi " evet iki konuşmamızda direk söyledi, sanki bizi bekliyormuş gibi" dedi. Shindong hyung düşünceleri doğru olduğunu duyunca sevindi. Bana dönerek "siwon elmas saat 5te gelmeyecek" dedi. Biraz sustuktan sonra sözlerine devam etti. "adam sanki hırsızların oyununu biliyor ve döküldü ama bu dökülme sahte, gerçek elmas 5ten sonra gelicek. 5te elması çalan kişi sahte elması çalmış olucak . Gerçek elmas sonra koyulucak, kamera lazer falan okey ama bu sahte" dedi. Adamlar en ince ayrıntısına kadar düşünmüşler, ondan önce bizim rakibimiz, kyuhyun eğer ince ayrıntıyı fark etmezler ise işimiz tereyağından kıl çekermiş gibi kolay olucak. Son kez planı açıklamak için beyaz tahtanın önüne geçtim ve elime kalem alıp elmasın geleceği yolları çizmeye başladım. Artık planı açıklaya bilirdim. " Henry senden bir şey isteyeceğim, kyuhyun bu elmas meselesine bulaşmış mı öğrene bilir misin?" dedim. Henry okey dercesine kafasını salladı, bende devam ettim "shindong hyung ve youngwoo hyung siz kapıda sahte kimlik ile polis kılığına giriceksiniz, hangeng hyung ve jounghoon hyung ile kameraları halledersiniz, hyuk jae sen ve ben içeri giricez, hangeng hyun kameralar ile içeri tesbit etmeni istiyoruz nerelerden girebiliriz vs. bakmamız lazım, tesbit ettikten sonra sahne hyukta sonra kusura bakma ama sahneyi senden çalıyorum hyuk. Kapıyı hallettikten sonra geldiğiz yerden gidicez, tabi o kyuhyun burnunu sokmazsa" uzun konuştuğumun farkındayım ama bizimkiler heycanlanmaya başladı bile, özellikle hyuj jae.. Uzun zamandan sonra ilk defa lazerle karşılaşıcak. Henry dediğim üzere araştırmak için evden çıktı, joung ve hangeng hyung bilgisayarın başına geçti , young ve shin hyung asker ve sahte kimliği ayarlamaya gitti, hyuk jae ise kıvraklığı arttırmak için saçma saçma dans etmeye başladı. Bende hırsızlık için aletlerimi hazırlamaya gittim. Bir yarım saat sonra tekrar buluştuk, saat 00.00 idi. Henry bir taraftan mutlu bir taraftan huzursuzca bana baktı ve " hyung kyuhyun elmasın peşine düşmüş ve bu işte bizim olduğumuzuda biliyormuş" dedi.. İşte şimdi işler karışıyordu, planlar alt üst olucak gibiydi, eğer kapıda duran polisin planını anlamazsa herşey okeydi. Bu ümitle devam ettik. Hangeng ve jounghoon hyun kameralara bağlanarak müzenin içini hallettiler, güvenlikleri hallettiğimiz sürece içeri rahatça girebilicektik...

KYUHYUN'UN AĞZINDAN

Elmas bu gece yarısı çalınıcaktı. Elmas basit işti ama siwon belası bize çok bulaşıcak gibiydiler. Plan taslağını çizerken heechul hyung aniden bağırdı "müzenin kamera hesabına biri girdi" diye . " hemen kim olduğuna bak hyung" dedim. Acele edip hızla tuşlara basıyordu ve aniden gülerek " ikinci kas yığını hangeng" dedi. Bunların başımıza bela olacağını biliyordum. ryeowooka dönerek " bu poliste garip bir şey sezdin mi?" diye sordum. wook kafa sallayarak "evet hemen öttü" dedi. Tahmin ettiğim gibiydi , "yeni plan ilk hırsızlığı siwon ve çetesi yapıcak" dedim herkes bana garip garip bakıyordu, elması kendi ellerimle verdiğimi düşünüyorlardı. " çünkü polis bizim çalacağımızı biliyorlardı bu yüzden ilk sahte elması koycaklardı, biz çalınca asıl elması koyucaklardı. Siwon ve çetesi sahte elması çalarken bizde gerçek elması alıcaz"diye devam ettim sözlerime. Biraz sesli düşündüm ve "biliyorum çok zekiyim bakmayın bana öle" dedim. Aynı anda hepsi kapıdan çıktı. ahhh zekamı çekemiyorlar

SİWON'UN EVİ

Tam gitmek için hazırlanırken hangeng hyung durun diye bağırdı (ÇOK TÜRK DİZİSİ İZLİYOR GALİBA).Herkes ona bakarken o harika gülümsemesi ile "plan değişti" dedi.....

Super HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin