Prima intalnire

22 3 0
                                    

#Izabella povesteşte#

     Viaţa mea este oribilă.Uneori mă gândesc să îi pun capăt,dar nu am curaj.Îmi este frică de durere.O simt în fiecare zi,încat îmi este teamă să mi-o provoc singură.Numele meu este Izabella King,am 17 ani,locuiesc in Anglia,mai exact in Londra.Părul imi este negru trecându-mi de fund,ochii îmi sunt albaştri şi pot spune că sunt destul de înalta.
Familia mea este oribilă.Părinţii mei sunt doi beţivi care ma bat de câte ori prind ocazia.De doi ani ma tot bat încontinuu.Până la vârsta de 15 ani,am fost o familie perfectă.Eram uniţi si ne ajutam mereu.
     Fiind cuprinsă în gânduri nu am observat când aşa zisa mea mamă intră în cameră.Are părul blond şi ochii negri.Este înaltă şi are forme bine definite.Este o femeie frumoasă dar dacă trecem de aspectul ei fizic,ea este un monstru.
     Mă trezeşte din visarea mea cu ochii deschisi cu o palmă peste obraz,zicându-mi:
    -Vierme,încă nu eşti gata?
    -Sunt gata,doamnă.zic eu încet,privind oriunde altundeva mai puţin în ochii ei.Ce rost ar avea să o privesc în ochi?Să vad toată ura cu care mă priveşte?Nu mulţumesc.
     După ce pleacă din camera mea,mă duc la dulap si mă îmbrac cu o pereche de blugi cu talie înaltă,negri,şi un tricou de aceiaşi culoare pe care scrie cu alb:"My life is perfect".După ce imi termin rutina de dimineaţă,mă incalţ şi plec spre liceu.Nefiind atentă dau din greşeală.peste un om.Cănd eram pe punctul să fac cunoştinţă cu asfaltul,doua braţe mă prind de talie şi mă ridică lipindu-mă de un piept musculos.
     După câteva secunde sar din braţele necunoscutului şi fac un pas în spate,imediat înpietrind.Privirea mea a rămas blocata într-o pereche de ochii gri.Când îmi dau seama că mă holbez de prea mult timp la tipul din faţa mea încep să roşesc.Murmur un scuze şi când vreau să trec pe lângă el,aud.......
 

     Hei prăduitorilor.Sper să vă placă cartea.Nu este inspirată....tot ce scrie aici este doar din mintea mea.
     P.S.:Lăsa-ţi comentarii.Nu contează dacă sunt pozitive sau negative. ♥♥♥

    
    

Stupid life!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum