0.1

132 10 12
                                    

İyi okumalar^-^
Yazarın ağzından :
Küçük kız elindeki kutuyu tutarak Koşuyordu . Ve birine Çarptı ya da birşeye bir baktı kız sonra Çığlık Attı .Sakura Saçlı çoçuk "WENDY!!"diye bağırdı .
Natsu Çığlık çığlığa uyandı ve etrafına baktı revirdeydi . Herkes başındaydı baktı "noluyor biriniz söylesin b-ben neden burdayım ?" Herkes Gözlerini kaçırıyordu . Lisanna Öne çıktı ve " Natsu bir göreve çıktınız ama birkaç kişi Wendy 'i kaçırdı ve göreviniz de bir kutuyu bulup müşteriye teslim etmekti kutuyu bulduğunuz anda birkaç adam gelip sizi sıkıştırdı koşup birbirinizden ayrıldınız kutu Wendy 'deydi bütün adamlar Wendy 'in peşinden koştu onu sıkıştırıp yakaladılar sizi bulduğumuzda perişan haldeydiniz Lucy uyanıp herşeyi Anlattı bizde Wendy'i aradık ama bulamadık sadece saç tokasını bulduk " Natsu perişan haldeydi konuşamıyordu hatırlamıştı  görevi kendisi seçmişti kendisi Yüzünden Wendy bu durumdaydı Natsu "B-Benim y-yüzümden ..... B-ben s-seçtim .... W-Wendy n-nerde .....b-ben n-naptım o-olamaz "diyordu ve ağlıyordu habire sayıklayıp duruyordu Laxus Natsu 'nun yanına geldi ve Natsu 'ya tokat Attı herkes şarmış gözlerle izliyordu .Laxus " Senin Yüzünden değil belki de böyle olması gerekiyordu bunu sorgulayamazsın ve şu anda seni bekleyen önemli görevlerin var kendine gel sen bu değilsin şimdi Wendy 'i düşün o seni bekliyor o senin onu kurtarmanı bekliyor ve bizde diyoruz ki hemen ayağa Kalkıp kendine GEL !!! "Diye bağırdı Laxus herkes onaylıyordu Natsu Laxus haklı diye. Düşündü benim Wendy 'i kurtarmam gerek diye düşünmeye başlamıştı ve şöyle bağırdı "WENDY BIZI  BEKLE SENI KURTARACAĞIZ !!!!"  
O Sırada - Wendy 'in ağzından - 
Bişey duydum yada birinin sesini bu ses bu ses NATSU-SAN!! beni kurtaracaklar hissediyorum ama onlar kurtarmadan birşeyler yapmam gerek yoksa buradan asla kurtulamam . Of şu Büyü önleyenkelepçeler Yüzünden hiç Büyü yapamıyorum bir Şeyler yapmam gerek *çığlık sesi duyulur *bu da neydi k-kim ç-çığlık a-attı n-noluyor n-ne
Y-Yaptılar bir şey yaklaşıyor bu bu ne h-hayır h-hayır o-olamaz "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
-Loncanın orada lisanna 'nın ağzından -
Herkes Wendy 'i bulmaya Çalışıyor bazı ipuçları bulundu ama önemli birşey bulunamadı natsunun yaralarını sarıp temizliyordum nedense Lucy bizim Başımızda duruyordu hımm ah galiba natsuyu güldürmeye Çalışıyor Natsu çok üzgün ama benim merak ettiğim birşey var ben o uyanınca direk konuya dalıp herşeyi söyledim acaba bana kızgın mıdır ? Hala bunu bilmiyorum ama pek bana kızgın gibi durmuyor yani ona yaralarını sarımi ?diye sorduğumda bana olur dedi galiba aramızda pek sorun yok gibi inşallah yoktur olursa ben napabilirim yada naparım Lucy de de ne kabiliyet varmış çok komik Natsu Gülerken yere düştü ya Lucy  le kaldıralım dedik biz düştük komedi cidden happy de natsunun başını yemeye çalışıyorya gerçekten şuanki durumumuzla komedilik ödülü alınabilir uf bunları düşünmeyim de Lucy i kaldırayım yoksa yere kapaklanıp kalıcak ya . Ah sonunda herkes kalktı ben natsunun yaralarıyla uğraşmaya Lucy de natsuyu güldürme işine döndü artık tek bir sorunumuz var o da WENDY NEREDE !!
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım o Yüzden Yazım hataları ya da konu saçmalıkları olabilir özür dilerim ve size şunu diyeyim belki yeni bölüm yayınlarım yada yayınlamam bilmiyorum kısa olmuşsa gomenesay ben  normal kısa bir nali hikayesi yapmak istemedim hem konusu olan ve nali li bir tarafı olan hikaye yazmak istiyorum ve konusu da olacağı için biraz geç gelebilir  medya da çok güzel bir şarkı var ve Natsu lisanna içeriyor o Yüzden mutluyum elimden geldiğince böyle nali li video Lar resimler paylaşabilirim ve ben bu Yazdığım bölüme kısa diyordum ama Bölümün toplam kelime sayısı 555 kelime olmuş . ^-^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük Bir NALİ HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin