Only You

2.5K 225 1
                                    

"စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔လို႔....Myeon ကလဲ..."

ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေထာ္​၍ ageyo ​ေတြလုပ္​​ျပ​ေန​ေသာ Yixing မ်က္​ႏွာမွမ​ေထာက္​၍ Kim Junmyeon တ​ေယာက္​ ​ေရႊစိတ္​​ေတာ္​ညႇိဳးကာ ဆိုး​ေတာ္​မူ​ေန​ေလသည္​.......။

"Myeon...စိတ္​ဆိုး​ေတာ့ဘယ္​လို​ေနရမွာလဲလို႔..."

​ေထာ္​ရလြန္​းသျဖင္​့ Yixing ႏႈတ္​ခမ္​းသည္​ ဘဲကပင္​ အ​ေဖ​ေခၚရ​ေတာ့မည္​ သူက​ေတာ့ တုတ္​တုတ္​မ်ွမလႈပ္​....အႏုျမဴဗံုးသူ႔အ​ေပၚတည္​့တည္​့ပစ္​ခ်လ်ွင္​ပင္​ ထ​ေျပးမည္​့ပံုမ​ေပၚ.....

ဘာမဟုတ္​တာ​ေလးကို စိတ္​ဆိုး​ေနတာ....

ခ်စ္​လြန္​းလို႔ စလိုက္​တာ​ေလးရယ္​ပါ....😭😭😭

စပံုကလဲနည္​းနည္​းပါ....😁😁😁😁

"Yixing.....ငါမ႐ွိ​ေတာ့ရင္​ မင္​းဘယ္​လို​ေနမလဲ..."

စားရင္​း​ေသာက္​ရင္​း ၾကည္​့ဦး....အစမ႐ွိအဆံုးမ႐ွ္​ိ......​ေမးပံုကလဲ.....

"ဘာကိုဘယ္​လို​ေနရမလဲ...."

"ဟာ....Yixing....ကလဲ....Myeon ​ေသသြားရင္​ဘယ္​လို​ေနမလဲလို႔......"

"ဖူး..."

​ေသာက္​လက္​စ​ေရတို႔သည္​ အျပင္​သို႔တလ​ေဟာ......

"Myeon ကဘာလို႔​ေသရမွာလဲ..."

"​ေအး​ေလ....အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ တကယ္​လို႔လို႔​ေျပာတာ..."

"အင္​း...."

Yixing ခနစဥ္​းစား​ေနသည္​.......Junmyeon ၏မ်က္​၀န္​းအစံုုတို႔သည္​ ​ေမ်ွာ္​လင္္​့ျခင္​းတို႔ႏွင္​့ျပည္​့ႏွက္​လ်ွက္​......

ခ်စ္​သူ၏မိမိအ​ေပၚစိတ္​ထားကိုသိခ်င္​လွ​ေန​ေပသည္​.....

ခ်စ္​သူ....။

ဟုတ္​ပါသည္​....Yixing ႏွင္​့ Junmyeon ခ်စ္​သူျဖစ္​သည္​မွာ သံုးနႇစ္​နီးပါး႐ွိ​ေနပါ​ေခ်ပီ......Xing ကလဲ အသဲခိုက္​​ေအာင္​ခ်စ္​သလို Myeon ကလဲ အသဲနင္​့​ေအာင္​ခ်စ္​ပါ​ေပသည္​......အဲ....တခါတ​ေလ စိတ္​ဆိုးလို႔ တလ​ေလာက္​စကားမ​ေျပာၾကတာကလြဲရင္​​ေပါ့....တျခားအခ်ိန္​တြင္​ တည္​ၿငိမ္​သ​ေလာက္​ သ​ေဘာ​ေကာင္​း​ေသာ Junmyeon သည္​ စိတ္​​ေကာက္​ခ်ိန္​တြင္​​ေတာ့ထိုသို႔မဟုတ္​​ေပ.....အလြန္​​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းလွသည္​.....​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းသည္​မွာလဲ အျခားမဟုတ္​.....လက္​နဲ႔ထု႐ိုက္​တာထိုးတာတို႔ထက္​ ဆိုး၀ါးလွသည္​.....ထိုသို႔လုပ္​လို႔ ခန​ေလးႏွင္​့သာ စ္​ိတ္​ဆိုး​ေျပမည္​ဆိုလ်ွင္​ က်​ေတာ္​ ခံႏိုင္​ပါသည္​....သ္​ို႔​ေသာ္​ သူစိတ္​ဆိုးသည္​ကဒီလိုမဟုတ္​....ႏႉတ္​ခမ္​းအား​ေ႐ွ႕သို႔တ​ေတာင္​​ေလာက္​​ေထာ္​ကာ စကားမ​ေျပာ....မလႈပ္​မယွက္​ႏွင္​့ ​ေတာင္​့​ေတာင့္ႀကီး​ေကာက္​​ေနျခင္​း​ေၾကာင္​့ က်​ေတာ္​ Zhang Yixing သိပ္​​ေၾကာက္​ရ​ေပသည္​...........​ေခ်ာ့​ေနသည္​့ က်​ေတာ္​သာ ပါးစပ္​အျမႇဳပ္​တစီစီထ၍​ေသသြားလ်ွင္​​ေသသြားမည္​.......Kim Junmyeon က​ေတာ့ လႈပ္​လာမည္​မဟုတ္​​ေပ.....

Only YouWhere stories live. Discover now