first part

58 20 6
                                    

Dolabımın kapağına sert bir yumruk attım. Şifresini unutmuştum ve tarih dersi öğretmeni olan Bay Bates beni gerçekten korkuturdu.

Sinirle derin bir nefes aldım ve neler yapabileceğimi gözden geçirdim. Derse girmeme daha tam olarak 8 dakika vardı. Bu süre zarfı içerisinde Haymitch'i bulup dolabımı açtırabilirdim.

Hizmetli dolabına koştum ve Haymitch uyansın diye gürültüyle kapıyı açtım. Tahmin ettiğimin aksine Haymitch uyumuyordu. Hatta odada bile değildi.

Bugün benim için daha zor olamazdı. Dolabın kapağını kırmayı deneyebilirdim ama yeterli kasım veya levyem falan yoktu yani o da imkansızdı.

Yapılacak tek şey Bates'in dersine girip o pis iğnelemelerine katlanmaktı. Zilin çalmasına saniyeler kalmıştı. Bu sebepten ötürü Tarih sınıfına girdim ve sırama oturdum.

Yanımda ki sıra birkaç aydır boştu. Bu nedenle biriyle kitap paylaşmam veya daracık bir sıraya sıkışmam gerekmiyordu. Ayrıca cam kenarında ve kaloriferin yanında oturuyordum.

Yani kışın sıcak, yazın serin olan bir sıraya sahiptim ve genişçe alanım vardı. Tarih derslerine ancak bu sayede katlanabiliyordum yoksa Bates oldukça sıkıcı ders anlatıyordu.

Sıkıntıyla ofladım ve Bates'in bana sırıtarak bakmasına katlandım. Bates sınıfın ortasına geçip yeni bir değişim öğrencisi olduğunu söyledi.

Herkes heyecanlanmıştı. Tabii bende öyle ancak Bates'in mutluluğundan bir şeyler çıkarmam gerektiğini biliyordum.

"Luke Hemmings,"

Ne olduğunu anlamamıştım. Kafamı kaldırıp Bates'e baktım.

"Müdürün odasına gidiyorsun."

"Neden?" diye sordum şaşkınlığım ve öfkemi gizleyemerek.

"Çünkü artık başka bir okula gidiyorsun." Bates kısa bir kahkahanın ardından burun deliklerini kocaman açarak konuşmaya devam etti. "Şimdi... DEFOL GİT SINIFIMDAN!"

"Peki ama bunu her zaman yapmak istemiştim."

"Neyi?"

Bates'in suratında tükürdüm ve ağzımı tişörtümün koluna sildim.

"Benim üzerimde hiçbir yetkin kalmadığına göre."

Tırnaklarım ile kelini çizdim. Sonra bir gülümseme ile sınıfı terk ettim.

Müdürün odasına gittim ve neden okul değiştirdiğimi sordum.

"Bak Luke, bir kardeş okul projesi var ve bizde öğrencileri bir kaç aylığına değiştirip, daha çok kişiyle tanışmalarını sağlıyoruz. Senin de maddi durumun iyi olmadığı için bir koleje gitmen daha iyi olur diye düşündüm. Hem Hidden Lisesine bayılacaksın."

Olumlu anlamda kafa salladım ve beni götürmek üzere gelmiş olan iki adamı takip ederek siyah bir arabaya bindirildim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Swan Song / MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin