Five

4.6K 387 56
                                    

Sabah-Okul

Youngjae sabah erkenden kalkmış. Hızlıca hazırlanmış ve iki saat önceden okula gitmişti. Sınav günleri hep böyle yapardı. Okulda daha iyi ders çalışabiliyordu.

Aklından o çocuğu çıkaramıyordu. Dün gece ona umursamayacağını söyledi ama onu düşünmekten başka bir şey yapmamıştı. Mesajlarını düşündükçe sinirleri bozuluyordu. "Gerizekalı" diye mırıldandı sınıfa girerken. Sınıfa girdiğinde en arkada bir çocuğun oturduğunu gördü. Kafasını kaldırdığında bu kişinin Jaebum olduğunu gördü. Yine erken gelmişti. Youngjae bazen onun evinin olmadığını falan düşünüyordu. Ne zaman okula erken gelse bu çocukta sınıfta oluyordu.

Jaebum'a selam bile vermeden yerine oturdu. Ona selam vermesi gerekmezdi. Hem arkadaşı değildi hem de Jaebum pisliğin tekiydi. Fakir ve güçsüz insanlara zorbalık yapan bir çeteyle takılıyordu.

Ders çalışmaya başlayalı yarım saat olmuştu. Tam odaklanamıyordu çünkü aklında mesajlaştığı çocuk vardı ve de arkada ayağıyla yere vurarak ses çıkartan Jaebum sinirlerini bozuyordu.

Ani bir şekilde arkasını döndüğünde Jaebum ondan bakışlarını kaçıramamıştı. Youngjae onun neden kendisini izlediğini anlamadı. Kafasınada takmadı.

"Ayaklarını yere vurmayı bırakabilir misin?"

Jaebum dona kalmıştı. İlk kez onunla konuşmuştu çünkü.

"Ş-şey tamam."

Youngjae önüne döndü ve ağzından bu seferde Jaebum için "gerizekalı" mırıltısı çıktı. Aslında ikisinide ona dediğini bilmeden.

Message; 2jaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin