1. Bölüm

58 4 4
                                    

Multimedya: Wendy

   Seçilmişler Sınıfı...

   İsmi ne garip değil mi? Yalnızca ismi değil, sınıftaki çocuklar da garip. 'Beden Hırsızı Wendy'de bu çocuklar arasında yer alıyor. Wendy 'Ölülerle Konuşan Chanyeol'e aşık bir genç kız. Gücünü ne zaman mı öğrendi? Wendy gücünü öğrendiği zaman 8 yaşındaydı. Çok sevdiği büyükbabası kanserdi. Büyükbabasına acıyan gözlerle bakıyordu ve daha ne olduğunu bile anlayamadan onun bedenine geçti.

   Şu an Madam Yuri ile bu konu hakkında konuşuyorlar. "Wendy, büyük bir ihtimalle gücünü sadece birine gerçekten acıdığın zaman kullanabiliyorsun."

   "Fakat Madam, ben bu gücü istemiyorum. Her sabah aynaya bakıyorum. Ancak kendimi değil, başka birini görüyorum. Ve ben bu durumdan sıkıldım." dedi Wendy.

  Chanyeol araya girdi "Sadece sen sıkılmıyorsun Wendy. Ben de çok sıkılıyorum. Sürekli bir ölü benden bir şeyler istiyor."

   "Biliyorum çocuklar. Hiçbiriniz bu durumdan hoşlanmıyorsunuz. Ama yapacak bir şey yok."

   Çocuklar ve Madam bu konu hakkında konuşurken teneffüs zili çaldı. Wendy, Chanyeol ile birlikte dolabına yürümeye başladı. Wendy'nin dolabına ulaştıklarında Tiffany orada onları bekliyordu.

   Tiffany, Wendy'nin dostuydu ama ona katlanamıyordu. Çünkü onunla her konuda yarışıyordu.

   Wendy içinden 'Ahh... Yine mi bu kız?!' diye geçirdi.

   Wendy, Chanyeol onu üçüncü sınıfta öptüğünden beri ona aşıktı ve bunu Tiffany'e anlattı. Tiffany o andan beri Wendy'le yarışıyor ve onu kıskanıyordu. Yani onu kıskanmasının ve onunla yarışmasının tek nedeni Chanyeol'dü.

   Umarım beğenirsiniz. Eğer beğenirseniz yeni bölümü öyle yazacağım. Yorum yapmayı unutmayın. Hikayemi geliştirebilmek için yorumlarınıza ihtiyacım olacak.^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seçilmiş - Beden Hırsızı WendyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin