Arkadaşlar bu hesap yaren adlı bir kızın idi hesabını bana verdi bn beyza kitabı bn devam ettirecegim. Bilginiz olsun . Canlar.
2. Bölüm
Namazimizi kaldıktan sonra okula doğru ilerlemeye başladık. Derse daha 20 dakika vardı. Bahçeye gidip bir banka oturduk. Hava çok güzel idi. Belliki Elif konuşmaya niyetli değildi. Bir konu acmaliydim. Hemen " Elif Allahın izniyle ne zaman kapanacaksin " dedim. Üzüldü . " kapanamam dedi ailem izin vermiyor neymiş çok sacmaymis saçlarım kötü olurmuş bunun gibi bahaneler uyduruyorlar ahh bende senin gibi kapanıp senin gibi guzellessem" dedi.
Elif in annesi ve babası müslüman idi ama görevlerini yerine getirmiyorlardi . Kağıt üstü müslümanlar idi. Elif 2 kardeşti . 9 yaşında güler adlı kardeşi vardı. O da ablası gibi islami seviyor ve görevlerini yerine getiriyordu. Ders başlamak üzereydi. Sınıfimiza girdik . Hocamız Asiye adlı ateist bir hocanın idi. Bu hocayı sevmedim beni dersinde bırakmaya çalışırdı ama notlarım yüksek olduğu için bırakamazdi. Coğrafya hocası idi. Derste sürekli kapalilarla ugrasirdi. Sinir oluyordum. Ders çıkışı kantine gittim bir bardak çay aldım. Telefonum çaldı. Annem arıyordu. Açtım ağlıyordu. Kızım gel eve gel çabuk ol dedi ve kapadı.Yorumlarınızı bekliyorum.
Opuldunuz.