Bu sabah çok erken kalktım. Çünkü bugün Nişan vardı. Bunun için kuaföre gidecektim. Hemen kalktım ve hazırlandım. Esra da benimle gelecekti. Oraya bizi Yiğit bırakacaktı. Bizi kuaföre bıraktı. İşim fazla uzun sürmedi. Çünkü abartılı makyaj ve eşarp yaptırmamıştım. Hem o kadar fazla makyaj falan sevmez tesettürlü kızlara da yakıştırmazdım. Yiğit bizi almaya geldi. O da hazırlanmıştı.
Eve geldik. Misafirler birer ikişer geliyordu. Bende onlara sarıldım ve selamlaştık. Kadın ayrı erkekler ayrı oturmuştu. Ümran da gelmişti. Canım arkadaşım çok özlemiştim onu. İyice sarıldık ve biraz da sohbet ettik. Daha sonra kadınlara biraz Kuran okuduktan sonra vaazına başladı. Tabiki de konu evlilikti. İslam tarihindeki örnek çiftlerden bahsetti. Kadınlar onu dikkatlice dinliyordu. Gerçekten de Ümran insanları konuşurken kendine bağlıyor ve etkiliyordu.
Vaaz kısmı da bitince sıra yüzükleri geldi. Yüzükleri dedem takacaktı. Yiğit yanıma geldi. Dedem yüzükleri taktı ve bunları yaparken dua okuyordu. Kurdeleyi de kesti. Ben çok mutlu olmuş aynı zaman da heyecanlanmıştım. Elim titriyordu. Birden Yiğit elimi tuttu. Ben çok şaşırdım ve elimi çektim.Yiğit bana hem sinirli hem şaşkın bakıyordu. Ben bunu önemsemeyip büyüklerin ellerini öptüm. Davetliler yemek yiyorlardı. Yiğit ile başbaşa kalınca
-Asya neden böyle bir şey yaptı? Ben daha önce senden ne böyle bir şey istedim ne de yaptım. Artık nişanlıyız. Yakında evleneceğiz.
- Yiğit Allah aşkına bilmiyor musun? Bizim daha nikahınımız kıyılmadı. Nikah olmadan böyle şeyler olması mümkün değil.
Yiğit 'e bunları söyleyince morali bozuldu.
Misafirler takılarını takınca yavaş yavaş gitmeye başladılar. Misafirler gidince Yiğitlerde gitti. Yiğit giderken benimle fazla konuşmadı. Ama ne yapabilirdim ki yaptıkları bana uymuyordu.
Akşam olunca Yiğit mesaj attı.
Kimden :Yiğit
Gelen : Yarın hafta sonu beraber sinemaya gidelim mi?Kime :Yiğit
Gönderilen :Tamam gideriz. Hangi filmi izleyeceğiz?Kimden :Yiğit
Gelen :Buna orda karar veririz. Bu arada gideriz derken sadece sen değil misin?Kime : Yiğit
Gönderilen : Esra da gelecek. Tek başımıza gitmemiz uygun olmaz.Kimden :Yiğit
Gelen : Asya sen ciddi misin? Tek başımıza gidemeyecek miyiz? Neyse boş ver gitmeyelim....Gerçekten çok kırılmıştım. Yiğit beni neden anlamıyordu. Yarın gönlünü almak için annemle Yiğitlere gidecektim....