PŘEDSTAVA
Ráno se vzbudím,bude krásně sluníčko,obloha bez mraků.Dnes už kvůli tomu stávám v 8:00 hodin ráno,abych vše stihla. V 10:30 mám být u kadeřnice. Vůbec to netrvalo dlouho jen 30 minut.A ve 12:00 si jít s kamarádkou koupit šaty. A pak jdeme na oběd.Doufám že přijde včas říkám si sama pro sebe.V 18:00 mám být přichystaná abychom mohli ihned vyrazit. Přinesl mi červenou růži.Vše bylo nádherné a bylo vidět že si s tím dal záležet.Dojedli jsme a pak začali jsme spolu tancovat.Tancovali jsme ploužák. Vše bylo romantické doprovodil mě až domů a tam ke mně přišel a dal mi sladký a vášnivý polibek.Vše skončilo tím že jsem odešla domů a měla jsem velkou radost.
REALITA
Ráno jsem se vzbudila a bylo venku ošklivo. Vůbec se mi nechtělo vstávat a tak jsem si ještě lehla do postele a spala. Vzbudila jsem se teda v 10:15 hodin. ,,Sakra,nestíhám" řekla jsem si sama pro sebe. Chtěla jsem jet svým autem ale došlo mi že ho mám v autoopravně a bude tam ještě 14 dní, autobus bych taky nestihla!!!!! Achjo co jsem to za člověka. ,,To mi je jedno já poběžím" rozhodla jsem se.Do kadeřnictví jsem přišla v 11:00hodin. To čekání bylo příšerné čekala jsem tam asi 30 minut a když mi dělala ty vlasy, tak jí to zase trvalo dlouho.Za kamarádkou jsem přišla o jednu hodinu později. Šaty jsem si nekoupila a rozhodla se jít v teplácích. Sice jsem byla hotová v 18:00 hodin večer. Přišel podíval se na mě zamračil se trochu a bylo vidět že se zlobí. Všechno bylo stejně pokažené protože na večeři jsme šli do stánku kde prodávají gyros. Bylo to hrozné. A žádné písničky nic. Konec večera? O tom radši ani mluvit nebudu!!
DOUFÁM ŽE SE VÁM TO ZATÍM ASPOŇ TROCHU LÍBILO A OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :-)