PŘEDSTAVA
Ráno jsem se vzbudila. Svítilo slunce. Vyšla jsem ven na balkon, z kterého mám výhled na moře a pláž. Nikdo tam nebyl a tak jsem se rozhodla že se půjdu nasnídat a pak půjdu na pláž. K snídani jsem si udělala míchaný vajíčka se šunkou a s čerstvým pečivem. Když jsem dojedla začala jsem si připravovat věci na pláž. Měla jsem hotovo a vydala se na pláž. Pláž byla krásná žádné odpadky nikde nebyli. To bylo jako z pohádky. Nikdo na pláži nebyl, konečně jsem měla klid. Voda byla krásně vlažná. Byla osvěžující a zároveň i hřející. Z pláže jsem odešla až večer kdy už jsem měla hlad a cítila jsem že mám spálený záda. Odešla jsem kolem 18:00-19:00 hod. Večer jsem jen vysprchovala a šla jsem si lehnout.
REALITA
Ráno jsem se vzbudila byla mi velká zima a tak jsem se šla podívat z okna, jelikož nemám balkon. Výhled z okna jsem měla na nákupní centrum kde je spoustu lidí. Venku počasí nebylo zrovna nepříjemnější. Šlajsem si udělat snídani, ale ať jsem chtěla co jsem chtěla tak mě nic nenapadalo co si mám ukuchtit. Nakonec jsem si udělala ovesné vločky s mlékem.
ODPOLEDNE
Odpoledne už bylo hezky. Svítilo dokonce i světlo a tak jsem se rozhodla, že půjdu na pláž si zaplavat. Pláž byla hrozná. Všude samé odpadky a nebo kusy dřeva. Voda byla studená, Jako kdybych vůbec nebyla někde v Řecku ale v Gronsku. Tak jsem radši odešla. Přemýšlela jsem co budu celý den dělat a napadlo mě že se půjdu projít. Jenom přece jsem tu poprvé a tak se půjdu projít mezi lidi. Domů jsem přišla asi tak ve 21:30-22:00 hod. Ani jsem si neudělala večeři a šla spát na gauč. Jelikož tady není postel! Hned jsem usnula.
DOUFÁM ŽE VÁS TO BAVÍ :-) POKUD NE TAK TO NEČTĚTE JÁ VÁS NENUTÍM ;-)