2

12 0 0
                                    

alinin yüzünü görmek beni çok mutlu etmişti uyurken uyumasından fırsat bilip birden dudağına küçük bir öpücük bırakacaktım ki o arada ali uyandı ve öpüşüme karşılık verdi.
Birden çok utanmıştım.
Hadi kalk ve giyin dedi.
Tamam sen çık bende kıyafet seçiyim dedim.
İstersen ben yardım edebilirim dediğinde oluur diye karşılık verdim.
Dolabımın önüne geçip kapağını açtı ve yüksek bel süper mini turkuaz kot şort üstümede yeşil bir büstiyer verdi
Ayaķlarıma beyaz kısa çorap ve pembe spor ayakkabı seçip bana uzattı. Ben hemen giyinip geliyorum sen bekle dedim
Ben sen giyinene kadar giyiniyim hemen geliyorum dedi ve odadan çıktı hızlıca giyindikten sonra telefonum çaldı arayanın emre olduğunu görünce bakmadim 3 kere aradıktan sonra 4. Aramada açtım
Alo ne var emre,dedim
Aşkım niye açmıyosun?,dediğinde sinirlendim ve bilmem hatırlıyomusun ama ben senden ayrıldım aliyle sevgiliyim artık senin yerine onu öpüyorum ve senle hiç yapmadığım bir şeyi yaptım aliyle benim yatağımda sarılarak yattık artık beni arama diye devam ettim
Ne... yattınız mı?
Evet yattık seni ilgilendirmiyor keşke seninle 3 yıl eğleneceğime aliyle birlikte olsaydım senle ben belki arkadaş olabilirdik ama senin bana dediklerinden sonra bitti dedim ve kapadım. Birden kapım açıldı ve içeri ali girdi.
Kime bağırıyorsun?
Emreye dedim ruhsuzca
Ne diyo yine ne saçmalıyor?
Beni unutmasını benim seni sevdiğimi senle öpüştüğümü ve ilk defa senle yattığımı söyledim ve kapadım.
Bir daha ararsa bana ver telefonu dedi sertçe
Neyse ben artık saçlarımı yapıyım dedim ve çekmeceden maşamı çıkarttım ve fişe taktım
Saçını düz yap daha çok yakışıyor dedi gülerek. "Tamam" dedim neşeyle ve ben  yapacağım senin saçını dediğinde kendimi tutamadım ve
Ayy mavişim çok teşekkür ederim bitanecik aşkım dedim ve öptüm
Saçlarımı yaptıktan sonra hafif belli olmayacak bir makyaj yaptım ve arka cebime 200 tl cep telefonum ve toka koydum ve aliyle beraber odamdan çıktık o anda karşımıza annem çıktı ve selin diye yanıma geldi
Kızım izmirdeki arkadaşlarınla olan partini unutmadın dimi
Allah unutmuştum 3 senedir her sene her mevsimde parti yaparız ve şimdi yaz partisine gelmiştik
Hiç unuturmuyum annecim aaa yapıp geçiştirdim ve aliyle aşağıya indiğimizde ellerimiz kavuşmuştu bile bahçeye indiğimizde karşımızda emre vardı birden gözü elimize gitti ve bize baktı. Ali emreyi hiç umursamadan yürüdü ve beni arabasına bindirdi kendiside binerken emrenin sesini duydum
Aliii adamsan karşıma gelir benle selin için kavga edersin dedi ali tam gidicekken elinden tutup kendime çektim ben arabaya yaslanmıştım ve ali kendini bana yaklaştırmıştı birden dudaklarıma dudaklarını bastırdı ve bende öpüşüne karşılık verdim. Dudaklarımız ayrıldığında gitme dedim ve arabaya bindirdim
Emre hala bizi izliyodu burda bitmedi diye bağırdı bizim arkamızdan. hava çok güzeldi arabanın üstü açık olduğu için güneş tam tepemizdeydi. Yaklaşık 30 dk sonra alinin yatına geldik bindiğimizde düşecek gibi oldum ve ali beni belimden tutup kurtardı. Kahramanım benimm dedim ve boynuna sarılıp onu öptüm. 2 saat sonra geldiğimizi anlayarak etrafıma baktım ve çok güzel bir gün olacağı belliydi ali beni güzel çiçeklerin olduğu bir adaya getirmişti. Yattdan inip meydana geldiğimizde heryer çiçekti çiçeklerin yanına gidip mükemmel bir selfie çektik birden bugün selfie günü ilan ediyorum diye bağırdım. Alide sen istiyorsan dedi ve elimi tutup beni bisikletçiye getirdi 1 tane bisiklet kiralayıp önüne beni ottutturarak yerleşti ve bisikleti sürmeye başladı bu arada ben telefonumu çıkarıp hemen güzel bir selfie çektik gülerek şaşırarak ali beni öperken ve birbirimizi öperken selfie çekmiştik. Bisiklet turumuz bittikten sonra bi çiçekçinin önünden geçtik ali çiçekçiye girip çıktığında elinde kocaman çiçekten yapılan bir taç ile bana doğru geldi ve saçlarıma tacı yerleştirdi. "Yaa teşekkür ederim aşkım" diyip yanağına öpücük kondurdum. Artık eve dönmemiz gerekiyor parti var unuttun mu? Dedi ali.Aaa doğru hadi gidelim yata o zaman dedim ve alinin başını sallamasıyla yola koyulmamız bir oldu. Yata gelmiştik biraz yorulduğum için alinin kucağında uyuya kalmıştım. Yaklaşık 40 dk uyuduktan sonra kalkıp lavaboya gittim. Lavabodan çıkarken karşımda bir gövde vardı. Karanlık olduğu için yüzünü göremiyordum.
Ali senmisin aşkım?
Benim aşkım emre dediğinde korkmuştum. Bana doğru geldiğini hissedince refleks olarak geriye gittim ve bir duvara çarptım birden duvara çarpınca ışık açılmıştı. Emrenin yüzündeki gülümsemenin sebebini hiç bilmiyordum. Neden buradasın? diye sordum.
Aşk olsun beni özlemedin mi prensesim dediğinde.
Özlemem için bir neden yok bırak artık peşimi gerçeklerle yüzleşmen gerek.
Neymiş yüzleşmem gereken gerçekler? diye sorduğunda konuşmaya başladım.
Ben artık senin değilim,ben alinin sevgilisiyim ben 3 yılı yok sayarak alinin sevgilisiyim,ben seninle değil onunla ele ele tutuşuyorum,ben seninle değil aliyle öpüşüyorum,ben seninle değil aliyle sarılıyorum,ben seninle değil onunla uyuyorum en önemliside sana 3 yıl hiç duymadığım şeyleri alide hissediyorum. Aşk,sevgi,güven,huzur,şevkat,dürüstlük o benim aşkımı hakediyor senin hiç haketmediğin kadar anladın mı?
Ben seninle birlikte olan bütün herşeyi sildim profil resimlerini galerimdeki fotoğrafları bana aldığın herşeyi ama herşeyi fotoğraflarımızı videolarımızı herşeyi ve en önemlisi seni hem aklımdan hem kalbimden çıkarttım.Ben aliyi seviyorum seni değil. Kusura bakma ama peşimi bırakman için bunları duyman gerekiyordu. dediklerimi göz kırpmadan dinleyen emrenin dediklerimden sonra gözlerinin dolması,ve kulağıma ne olursa olsun seni sevicem,bana dönmen için elimden geleni yapıcam dedi. O arada alinin sesini duydum selin geliyormusun hayatım dedi ve merdivenlerden inince emreyle göz göze geldiler alinin yüz ifadesini kızgın bir adam almıştı.
Lan senin ne işin var benim sevgilimin yanında diye bağırdı ve yumruğu geçirdi ben çığlık atarken ali emrenin üstüne çıktı ve yüzü kendi kanıyla yıkanacak hale geldiğinde onu zor bela ayırabilmiştim. Üst kata çıktığımızda ali arabasını istemişti bizde 5 dk sonra arabasına gitmek icin yatdan inmiştik bir taksi çevirip 1 adamını ve emreyi bindirdikten sonra taksiciye hastaneye götürmesini istemişti. Ve bizde alinin arabasına binmiştik. 40 dk sonra eve vardığımızda aliyle beraber odaya çıktık ve giyinmek için odalarımıza girdik. Ben hemen gardolabımı açıp içinden süper süper mini sarı tek omuzlu elbisemi giyinip altımada pembe topuklu ayakkabı giyindim düz saçlarımı tarayıp kafama alinin aldığı geneli pembe renkten oluşan büyük ve kalın çiçek tacını geçirdim ve telefonumu alıp alinin odasına gittim. Odasına girdiğimde ali gömleğini ilikliyordu. Altına kot dar paça pantolonunu giyinmiş üstünede benim elbisemin sarılığında bir gömlek giyinmişti çok güzel olmuştu ve gözlerimi zar zor ondan aldım.
Çok güzel olmuşsun dediğinde gülerek sende çok yakışıklı olmuşsun mavişim dedim ve ellerimizi kavuşturduk. Aşağıya inerken bahçedeki sesleri duymamak mümkün değildi. Bahçeye geldiğimizde nerdeyse bütün yaşıtlarım buradaydı aliyle ailelerimizin görmemesi adına ellerimizi ayırmıştık birden selin diye bir erkek sesi duydum döndüğümde çok şaşırmıştım 3 yıldır partime gelmemişti. Karşımdaki kişi boracandı. İzmirdeyken onunla flört ediyordum.
Boracan,dedim gülerek bu arada dahada yakışıklı olmuş neyse
Selin seni çok özlemişim izmirde yaptıklarımın telafisini ödemek istiyorum biz birbirimizi seviyoduk ve ben bunu sonra anlamıştım ama şimdi sana bir şey söylemek istiyorum ben sana aşığım sende bana aşıksın derken birden dudaklarıma yapıştı 2 saniye sonra dudaklarımı ayırdım ali bu arada öfkelenmişti.
Boracan benim erkek arkadaşım var demiştim.
Özür dilerim deyip yanımızdan ayrıldı.
Ali kusura bakma aşkım lütfen bilmiyodu ne emreyle ne seninle çıktığımı ya lütfen affet beni dediğimde birdaha sana kimsenin dokunmasına izin vermeyeceğim bu çocuk veya başka bir çocuk yanında görürsem külahları değişiriz dedi.
Tamam demekle yetindim.
Parti Genel olarak eğlenceliydi herkes tek tek dağıldı ve bahçede ali ve benden başka kimse yoktu bu arada savaş ve nazlının okullar açılana kadar tatilde olacağını öğrendim. Odama çıktığımda ali kendi odasına girmişti bile ben hemen üstümü giyinip yatağıma girmiştim telefonumu alıp whatsappa girdim ve profil fotoğrafımı ali ile bugün çekildiğimiz bisiklette beni öperkenki resmimizi koydum o anda whatsapptan mesaj geldi ve bir mesaj daha geldi açtığımda aliden gelmiş olan mesajlara baktım.
Fotoğraf güzel olmuş
İçinde sen varsan demek,diye cevap verdim.
Yarın nazlıların yanına gidelim mi? diye yazınca olur dedim yani alaçatıya nazlılarla tatil yapmaya gidecektik.
Olur hatta çok süper olur,yazdım
Seni çok seviyorum koca gözlü kız 💕,dedi ve sırıtmadan edemedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜZGARA FISILDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin