200 volgers uitslag.

1.3K 68 68
                                    

Voordat je begint, in dit hoofdstuk staan veel foto's, dus zet je wifi aan.



En, vonden jullie het leuk? Ik in elk geval wel. De gekste antwoorden werden gegeven. Ik kon er erg hard om lachen. Natuurlijk was het allemaal wel een beetje gokken, maar ik hoop dat jullie tevreden zijn. Hier alvast 1 foto.

Ja ja, dit was van de random kaartjes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ja ja, dit was van de random kaartjes. Het kostte me wel veel werk. Ik ben in totaal twee dagen bezig geweest met de punten en random kaartjes. Maar, alles over voor jullie. Voor ik de winnaars bekend maak, eerst nog de antwoorden op de vragen.

1. Waar ben ik geboren?
Slechts een enkeling van jullie had het goed. Niemand had de stad, maar de provincie wel. Ik ben namelijk geboren in Overijssel, in Zwolle om precies te zijn.

2. Aan welke sport doe ik?
Nu had slechts een enkeling het fout. Het staat in mijn bio. Maar, ik doe aan waterpolo. Ik zit ook in jong oranje, onder de dertien.

3. Hoe heet mijn beste vriendin?
Veel van jullie hadden deze vraag ook goed. Dit was namelijk ook te vinden in mijn bio. Ze heet Eva en is een hele lieve meid. Ze heeft een wattpad acc, maar zit er niet veel op. Wil je haar acc naam weten, stuur dan maar een pm

4. Wat was mijn allereerste wattpad naam?
Niemand van jullie had dit goed! Niet dat ik dat had verwacht hoor. Ik werd pas als Cupcake_Dollar 'groot'. Maar mijn allereerste naam was: Jasmijn_love_Doggies. Hadden jullie niet verwacht hé?

5. Wat is mijn lievelingsliedje?
Ook had hier niemand het goed. Ik vind bepaalde liedjes echt leuk, maar ik heb geen lievelings. Dat heb ik van niks eigenlijk. Dus deze was een beetje flauw ;)

6. Wat voor mobiel heb ik?
Om precies te zijn, de iPhone 5. Maar ik heb iPhone en Apple ook gewoon goedgekeurd hoor. iPod trouwens niet, @beertjepuck

7. Waar schrijf ik het meest op, laptop of mobiel?
Om eerlijk te zijn. Mobiel. Ik schrijf bijna nooit op de laptop. Dat komt omdat ik meestal 's avonds laat en 's ochtends schrijf.

8. Mango of Aardbeien?
Mango! Echt waar. Ik heb ook heel lang geen aardbeien gelust. Nu vindt ik ze alleen lekker met een kilo suiker. Per aardbei.

9. Op wat voor school zit ik?
Ik zit op een loodsschool. Niemand had dit goed. Ik ga het even uitleggen. Oké, dit is een lang verhaal. Ga er goed voor zitten, ja? In Zwolle staat de school: het Cse. Dat is een middelbare school waar je je eigen sport beoefend. Maar je wordt alleen toegelaten als ze vinden dat je goed genoeg bent. Elk jaar moet je dus een test doen, om te kijken of je wel op die school kan blijven. Ik doe dus waterpolo en mag blijven. Nou hebben ze op die school ook groep zeven en acht. Vraag me niet waarom. Ik zit nu in groep acht. Een loodsschool is dat je sneller verlof kan krijgen voor sportdingen als; jong oranje, wedstrijden, trainingskampen enzo. Snappen jullie het?

Whatsapp App. {Deel 2} Voltooid!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu