Het is ijzig koud. Al de koude lucht die door het kleine kelderraampje komt... Ik heb geprobeerd de open haard aan te steken, maar het vuur werd telkens gedoofd door een mist. Een zwarte mist die me maar blijft achtervolgen in mijn dromen. Steeds als ik iets probeer dat mijn eenzame leven hier een klein beetje beter zou kunnen maken, komt hij tot leven. En dan komt hij...
Ooit was ik een trots lid van een rijke familie. We waren zo gelukkig. Tot die ene nacht, de nacht van 3 januari. Midden in de winter. Buiten koud en kil, binnen warm en gezellig. We woonden met z'n vieren, mijn broer, mijn moeder, mijn vader en ik, in een prachtige villa op het platteland. We waren er samen zo gelukkig. Tot die ene nacht.
Die nacht ging voor iedereen snel voorbij, behalve voor mij. Die avond hadden we nog heerlijk gegeten, kabeljauw met spinazie. Na die heerlijk vullende maaltijd, gingen we met z'n allen in de zitkamer televisie kijken. Een rare film over demonen. Aan het einde was er een mysterieuze stem, die zei dat we die nacht moesten oppassen. Dat namen we natuurlijk niet serieus. Helaas waren we zo dom... In mijn ooghoek zag ik een soort zwarte mist, maar ik besteedde er weinig aandacht aan. Hij wachtte op het juiste moment.
Die nacht lag ik lekker in mijn hemelbed. Maar ik kon niet slapen. Om 10 over 1 hoorde ik mijn broer schreeuwen. Ik dacht dat hij een nachtmerrie had, dat had hij wel vaker. Ik hoorde mijn moeder en mijn vader naar zijn kamer lopen. Toen hoorde ik mijn moeder en mijn vader ook schreeuwen. Ik schoot mijn bed uit, trok mijn ochtendjas aan, en rende naar mijn broer zijn kamer. Daar zag ik het ergste wat ik ooit had gezien...
JE LEEST
Killing
Mystery / ThrillerOké, ik moet nu rustig blijven. Ik ben de laatste die nog over is. Ooit zal hij voor mij komen. Tot die tijd moet ik overleven. Als ik nu dood ga, zal hij me komen halen. Ik voel zijn aanwezigheid nu al. Hij laat me wachten tot ik gek wordt. Dan sla...