Vydal jsem se temnou uličkou ven. Mám rád procházky pozdními ulicemi japonska. Sice jsem měl pocit, že mne někdo sleduje, ale snažil jsem se ho ignorovat. Náhle mi ale někdo zezadu přiložil na obličej kapesník s chloroformem a já upadl do hlubokého spánku. Probudil jsem se pak jinde. Nevím kde, měl jsem šátek přes oči. Byl jsem ale přivázaný k posteli. Nemohl jsem se ani hnout. Uslyšel jsem kroky. ,,Kdo jste?" zeptal jsem se ustrašeně. ,,Chcete mi ublížit?"
Už se probral. Konečně. ,,No, ne tak docela." řekl jsem. Šel jsem do vedlejšího pokoje pro nůžky.
,,Jak ne tak docela?" zeptal jsem se. Měl jsem obrovský strach. Žádná odpověď. Asi je pryč. Zkusil jsem vyvlíknout z provazu ruce nebo nohy. Nic. Ten jeho hlas se mi zdál povědomý, ale nevím odkud.
Přišel jsem zpět s nůžkama. ,,Teď se ani nehni, ať ti neublížím" Začal jsem mu lehce rozstřihávat oblečení, abych ho z něj mohl konečně sundat. ,,Co to děláte?" pípl ustrašeně. ,,Sundavám z tebe oblečení." ,,Co se mnou chcete dělat?"zeptal se zase on. Dostříhal jsem z něho tričko a odpověděl jsem:,,Neboj, bude se ti to taky líbit."
Z jeho odpovědi mě zamrazilo. Nechce mi ublížit. Sundavá ze mne oblečení. Když mi to došlo, zastavil se mi na chvíli tep. On mě chce znásilnit! ,,Ne prosím! Nedělejte to, co máte v úmyslu!" Cítil jsem, že už mám dole i kalhoty. Slyšel jsem klepnutí nůžek o stůl. Začal jsem sebou vrtět jako o život. Ono mi ani tak nešlo o život, jako o panictví. Chytil mě za hlavu a dal mi polibek.
,,Pozdě!" usmál jsem se. ,,Prosím vás ne, dám vám, co chcete!" kňournul zase on. ,,Jediné, co chci,"začal jsem s větou,,Je mít tě pro sebe." Všimnul jsem si, že mu z oka ztékala slza. Olíznul jsem ji a začal jsem se posouvat níž. ,,Slibuji, že se ti to zalíbí."
Sjížděl po mém hrudníku. Cítil jsem jeho ztopořený penis. Bál jsem se. Hodně. Nejednou jsem ucítil lehké dráždivé pohyby přes trenýrky na tom mém. Trochu jsem sykl. ,,Málo?" řekl a obratně mi strhl trenýrky. Bylo mi najednou ještě víc trapně. ,,Prossssssssssím, ne......." řekl jsem slabě, ale on už ho vzal do ruky a olízl ho po celé délce. Vyšel ze mne lehký vzdech. Ještě párkrát ho olizoval, což způsobilo to, že mne chytla erekce. Poprvé v životě. Pak si ho ale vzal do pusy. Začal jsem rychle vzdychat. ,,Tak, jak se cítíš?" zeptal se. ,,Je...t...o....di....vné" vydal jsem ze sebe mezi vzdechy. ,,U....už...a...si..."snažil jsem se upozornit na blížící se ejakulaci.
Než to stačil doříct, udělal se mi do pusy. Vše jsem spolknul a podíval jsem se na něj. Byl rudý. ,,Omlouvám se, já...." začal, ale já jsem ho přerušil. ,,To je v pořádku, bylo to úžasné. Teď vyzkouším něco jiného." Vniknul jsem do něj jedním prstem a on zaskučel. Dal jsem do něj druhý, pak třetí a nakonec jsem do něj vsunul svůj nedočkavě vztyčený nástroj.
Nejdříve to bolelo, pak ale místo bolesti nastupovala slast. Vzdychal jsem. Cítil jsem, jak mi mezitím mne špičku mého penisu, který se opět zvedl. Bylo to nádherné. Vzdychal taky. Cítil jsem dnes podruhé, že brzy vyvrcholím. ,,Jestli bu...de...te po...kračovat....já..zase.." On na chvíli zastavil, ale pak naposledy dorazil na mé citlivé místo a já opět vyvrcholil. On také a svalil se vedle mne. Najednou jsem neměl dost. Chtěl jsem mu to oplatit.
,,Mohl bych mít otázku?" zeptal se. ,,Jistě že jo" vydechl jsem unaveně. ,,Sice vás nevidím, ale bylo to....nádherný a já bych chtěl....vám...jakože...." ,,Jakože vzít si ho do ruky?" zeptal jsem se. On kývl. ,,Dobře, rozvážu tě." řekl jsem. ,,Chceš si sundat ten hadr?" ,,Ne, radši ne. Navedete mne?" řekl. ,,Dobře." Rozvázal jsem ho a navedl jsem ho k sobě. Naše nástroje se nadrženě spojovaly. On sjel dolu a začal pomalu. Začal jsem vzdychat. Po chvíli si ho vzal do pusy. Bylo to úžasné.
Chytil si moji hlavu a začal si určovat tempo sám. ,,Eh...už budu...."vydal ze sebe mezi vzdechy a udělal se mi do pusy. Spolknul jsem vše. ,,Děkuji moc."
,,Nemáš zač." oddechoval jsem. ,,Teď tě dovedu zpět do té ulice."