Lisa adlı güzel, beyaz tenli, sarı saçlı, ince kaşlı, mavi gözlü 18 yaşında bir bayansınız.Arkadaşınız Maria size bir parti daveti yolluyor.
Abiniz Marcus, sarı saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli ve sizden 2 yaş büyüktür. Sizi kırmızı spor bir arabayla arkadaşınızın evi yani partinin olduğu yere bırakır.Sizi gören bir arkadaşınız size 'Hoşgeldin. İçeri gel' diyerek karşılar. İçeri girersiniz. Ve birden herkesin telefonuna herkesin tanıdığı bir arkadaşınızın cesedinin fotoğrafını görürsünüz. Sizin yanınıza gelen Maria ve 'Kızlar Grubu' bu fotoğraf hakkında konuşmaya başlarlar. Maria fotoğrafın gerçek olduğunu fakat Kızlar Grubu sahte olduğunu söyler.Bu tartışma uzar. Bu tartışmayı duyan bir kız 'Lisa inanıyorsan Maria'yla, inanmıyorsan Kızlar Grubu ile git' der.
............................................................................................................................KARARINIZ KIZLAR GRUBU İSE DİĞER SAYFADAN DEVAM ET... ............................................................................................................................KARARINIZ MARİA İSE SAYFA 3'TEN DEVAM ET... ............................................................................................................................
1.sayfa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elde Var 0
HorrorBu kitabı wattpad adı kitapseven2 olan arkadaşımın yardımıyla yazdım. Burdan ona çok teşekkür ederim... NOT Kitapta tercih vardır.Seçtiğiniz tercihi okuyup diğer tercihi atlayınız.