2. kapitola

134 10 1
                                    

"Ahoj holky, tak co jaká?"

Usadila jsem se na své místo ke stolu a tázavě hleděla na moje kamarádky. Byly to ke všemu i mé spolužačky a málokdy se přes prázdniny stalo, že jsme se sešly pohromadě.

"Ale tak jde to. A co ty a Lady?" ptala se Becky, která je vždy taková zvědavá. Becky je 19 a má krásnou postavu. Blonďatá modelka, která se vždy oblíká elegantně.

"Jo super. Akorát do mě vrazil jeden kluk" řekla jsem nabručeně a popadla jídelní lístek, protože jsem po tom dlouhém dni umírala hladem. Rozhodovala jsem se mezi vepřovým masem a kuřecím. Ale do toho mi Becky s Natally skočily do mého rozhodování.

"Jaký kluk?" obě s vykulenýma očima civěly na mě a najednou u našeho stolu bylo hrobové ticho. Jak kdyby to bylo podstatné. Prostě do mě narazil kluk, pěkný kluk. No vlastně úžasný, namakaný kluk a ještě k tomu od koní a s modrýma očima jako dva oceány!

"Vážně mě budete tak vyzvídat?" s pokřiveným obočím jsem vzhlédla od jídelního lístku a nemohla se neusmát, když jsem viděla jejich pohledy upřené na mě.

"Tak šup povídej! Byl aspoň pěknej??" naléhala na mě nakonec i Natally.

Oddychla jsem si a promnula si čelo dlaněmi a nakonec si i skryla pod dlaněmi oči. Vykoukla jsem na ně jedním očkem a měly na tvářích pořád ty hloupé výrazy.

"Byl přímo skvělej!" zajásala jsem. "Nesla jsem si Ladyniny věci a moji helmu a chapsy. Nedívala jsem se na cestu, a proto jsem si ani nevšimla toho kluka. Vrazili jsme do sebe a mě všechno popadalo. Samozřejmě jsem vybuchla, takže jsem neudělala moc pěkný první dojem, ale čert to vem. Byl krásný!! Hnědý vlasy, modré oči a jeho uplé triko rýsovalo jeho svaly."

Rozplývala jsem se nad představou toho kluka. Ani neznám jeho jméno, ale to se dá zjistit. Určitě ho tam ještě potkám.

Holky na mě civěly s ústy do kořán a neměly slov.

Další téma ohledně kluků a randění se nenaskytlo. Probíraly jsme tedy, jako každá jiná děvčata nové drby. A jako vždy celá konverzace skončila jen a jen u koní.

Když už jsme neměly, co bychom probraly tak nám v tu chvíli číšník začal nosit naše objednaná jídla. Nakonec jsem se rozhodla pro vepřový steak, s hranolkami a pepřovou omáčku.
Jak já tohle jídlo miluji!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 17, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Osudná rozhodnutí (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat