Ľúb svoje dievča tak, aby nikdy nemala pocit, že ju niekto môže ľúbiť viac
.............
Prestaň nad všetkým zbytočne premýšľať. Len si tým vytváraš problémy, ktoré tu ani nie su.
.............
Pravý muž je ten, ktorý sa dotkne tvojho srdca skôr, než sa dotkne tvojho tela.
.............
Keď som ťa videla prvýkrát, bála som sa s tebou rozpravať.
Keď som sa s tebou prvýkrát rozprávala, bála som sa, že sa mi budeš páčiť.
Keď si sa mi začal páčiť, bála som sa, že sa do teba zaľúbim.
Teraz, keď ťa ľúbim sa bojím, že o teba prídem.
.............
Až ti bude v živote najhoršie, otoč sa k slnku a všetky tiene spadnú za teba.
.............
Možno to nebude dnes, zajtra ani napozajtra, ale jedného dňa všetko dobre dopadne.
.............
Nebolí to, že si odišiel, bolí to, že si sa len hral.
.............
Ži tak, akoby nemal byť zajtrajšok.
.............
Milovať a byť milovaní je najväčším šťastím v bytí.
.............
Poevec mi jeden dôvod prečo mám na teba zabudnúť a ja ti poviem tisíc, prečo nemôžem.
.............
Láska sa pýta priateľstva:
-"Prečo si na svete, keď existujem ja?"
-"Pretože ty páchaš bolesť a rany a ja ich hojím.".............
Priala by som si na krátko návštevné hodiny v nebi, aby som ťa mohla ešte raz objať a povedať ti, že ťa veľmi ľúbim.
.............
Nemám čas nenávidieť ľudí, ktorí ma nenávidia, pretože mi veľa času zaberá ľúbenie ľudí, ktorí ma milujú.
.............
Žena je ako google, ešte nedokončíš vetu a už si domýšľa.
.............
Štetka je povolanie, špina je charakter, ale kur*a je povaha.
.............
Som zodpovedná za to, čo hovorím ale už nie za to, ako to ty pochopíš.
.............
Láska nie je o tom, ako často povieš "ľúbim ťa", ale o tom, ako často vieš dokázať, že je to pravda.
.............
Nikdy nikomu nedovoľ, aby sa pre teba stal všetkým, pretože keď odíde, nebudeš mať NIČ.
.............
Nie každé miesto kam zapadneš je aj to mieto, kam patríš.
.............
Na zemi je cez 7 000 000 ľudí. Tento svet ma nepotrebuje.
.............
Žiť bez cieľov je ako ísť na výlet a nevedieť kam.
.............
Buď vždy sám sebou. Kópia totiž nikdy nie je lepšia ako originl.
.............
Možno nie som múdra ako ostatní ale viem čo je láska.
.............
Poznáš to miesto medzi spánkom a bdením? To, kde žijú sny? Tak pamätaj že tam ťa budem navždy milovať.
.............
Dobre vidíme iba srdcom, to hlavné je očiam neviditeľné.
.............
Láska je ako hra na klavíri. Najprv sa musíš naučiť hrať podľa pravidiel a až potom môžeš na pravidlá zabudnúť a hrať podľa srdca..............
Ostaneme spolu aj po smrti, pretože smrť je len spánok a ja verím v to, že sa mi bude o tebe snívať naveky.
.............
Vytrvalosť je tajomstvo všetkých úspechov.