Our Adventure

1.1K 76 5
                                    

@NiallOfficial 'Nesnáším papparazzi, nikdy pro mě nic neudělali ale kazit mi plány zvládají bravurně. Ještě pět minut, slibuju.'

12/6/2016
 Čekala jsem tam, protože on své sliby vždy dodržel. Nezáleželo na tom, jestli mu bylo 5 a šlo pouze o náš malíčkový slib, šlo o to, že on své sliby nikdy neporušoval. Až na jeden, a to, že nikdy nezapomene. 
 Myslí si, že jde ven s jeho potrhlou fanynkou. Pravda je, že fanynka sice jsem ale dříve jsem bývala něco víc, jeho kamarádka.  Tak tomu bylo do jeho 13ti let, kdy společně s Nashem, jeho kamarádem, přestoupili na jinou školu. Slíbil, že nezapomene, opak se stal pravdou. Dařilo se mi na něj zapomenout, doku se neobjevil na obrazovce našeho televizoru, roku 2010, od té doby to šlo jen a jen z kopce, zamotal mi celý život. Mohla bych takhle vykládat do nekonečna, jenže mé hodinky značí, že uběhly přesně 4 minuty a 59 sekund a pokud vím, už jsem se zmiňovala, že on své sliby dodržuje.

**
 
 Seděli jsme v malé kavárně, útulná a na místě, kde moc lidí nechodí. Povídali jsme si o svém dětství. Když jsem zmínila malíčkový slib, který se týkal mého tajemství o zakopaném balíčku bonbonů na naší zahradě, Niall trochu zbledl a v očích mu proběhla jakási jiskra. Chtěla jsem něco říct ale on mě předběhl. 
''Noemi Hebber, malá brunetka z irského Mullingaru, se spoustou energie a optimistické nálady, milovnice růží, fantasy a pokaždé na sobě musí mít kousek zeleného oblečení, Noemi Hebber, která plnila své malíčkové sliby, kdežto Niall James Horan ten nejdůležitější porušil, já zapomněl.''  s údivem jsem se na něj podívala a vydala ze sebe jen jedinou větu.
''A přece sis vzpomněl.'' v jeho očích se zaleskly slzy, zvedl se od stolu, čekala jsem, že odejde ale on přišel ke mně a pevně mě sevřel v jeho medvědím objetí. Do ramena mi zamumlal jen něco jako ''Já hlupák.'' pak se odtáhl, podíval se mi do očí a řekl to, co jsem chtěla slyšet celé ty roky, vysvětlení. ''Jsem hlupák, asi mi to trvalo dost dlouhou, ale teď jsem si to konečně uvědomil, měl jsem jakousi skvrnu v celé mé minulosti. Po přestupu na novou školu jsem si začal užívat nový život, jednou, když jsme hráli fotbal jsem si vykloubil koleno a škaredě jsem upadl na levý spánek. Nepamatoval jsem si nic z toho, co se stalo na minulé škole. Míval jsem noční můry. Zdávalo se mi o tom, jak jsem sedával sám v koutě a plakal, nikdo při mě nestál. Máma se snažila abych si vzpomněl, ukazovala mi fotky. Na těch fotkách byla malá, usměvavá brunetka ale já si ji nepamatoval, nikdy jsem si nevzpomněl. Poté se na celou záležitost zapomnělo ale já až do teď pociťoval nějakou chybějící část mě. Už jsem ji zase našel, chyběla jsi mi, Hebber.''  se slzami v očích jsem ho objala a zašeptal jsem jen.. 
''Ty mě taky, Horane.''
usmál se, zaplatil a jeli jsem mlčky k jejich domu, který jsem tak dobře znala. Každičký den, od jeho 13 jsem tam zvonila, vždy se mi však dostalo stejné odpovědi, ''Promiň, je na hřišti s kamarády.'' nebo ''Není tady.'' Takhle to bylo do mých 14. Rok jsem se tomu domu vyhýbala a pak od svých 16 až do včerejšího večera, jsem v noci sedávala na lavičce, která se nacházela naproti jejich domu, vzpomínala jsem.

**

 Po příjemném večeru, který jsme strávili u Nialla ale také u nás doma, kde jsem především vzpomínali u našich fotek nebo sem tam promluvili s rodiči a smáli se jako za starých časů, se Niall odebral do hotelu a já si šla lehnout do své měkké postele.

**

00:13, 13/6/2016 přesně tenhle čas a datum oznamoval můj telefon, který mě probudil z mého snu. 
Rozklikla jsem upozornění, na které mě můj telefon tak horlivě upozorňoval a přečetla jsi tu řádku písmen, která obrátila můj život opět naruby.

direct messages
@NiallOfficial and you

@NiallOfficial: Ty. Já. Dobrodružství. Teď.

@unwantedgirl: Přijímám. 

**

A tak začal příběh plný adrenalinu a dobrodružství, o kterém mnozí z nás sní. 
Příběh dvou N.

Little Twitter Story | NJHKde žijí příběhy. Začni objevovat