Het was heel spannend en ze gingen op pad naar een tornado.
daisy: we moeten op pad het wordt heel gevaarlijk dus we moeten een goede auto meenemen maar welke zullen we meenemen?".
ivan: we nemen de autotank mee toch lola?".
lola: wafwaf
Daisy: we moeten wel nu gaan anders missen we de tornado in spanje en we hebben nog een lange reis te gaan, dus maak je klaar.
ivan: ok ik ga alvast inpakken en dan kunnen wij gaan en lola gaat toch ook mee?
Lola: wafwaf wafwaf
Daisy: ja zullen we hem wel meenemen want we willen hem wel houden natuurlijk. Maar we nemen hem toch mee want hij kan bewaken.
Ivan: ik doe wel zijn eten enzo als jij alles van ons doet dan kom ik je zo helpen als ik klaar ben.
Daisy: ok dan ga ik nu beginnen met inpakken het wordt een enge reis en een gevaarlijke.
Ze gingen rijden naar spanje en toen ze er waren was het aan de gang hoor.
Ivan: o nee daar zie ik al iets volgens mij is dat een tornado we moeten oppassen voor de tornado we moeten dekking zoeken en heel snel ik ken wel een kelder in een hotel we moeten er meteen heen want hij komt dichterbij.
Daisy: o nee ik vind het een beetje eng worden maar gelukkig hebben we er verstand van maar alsnog moeten we oppassen want een tornado is niet niks.
Ivan: ja maar het is nog best ver en de tornado is al dichtbij dus ik ben bang dat we ergens anders heen moeten gaan want ik voel de wind al. Lola hoe is het met jou?
Lola: wafwaf
Daisy: o snel rijden rijden!!!!! Waaaahhhhhhhh hij is dichtbij waaahhhhh.
Na de tornado zocht ivan daisy en lola, lola vond hij heel snel maar daisy niet.
Ivan: daisy!!!!!
Daisy: kuch kuch ja wat is er.
Ivan: o daisy daar ben je ik bel de ambulance. Anee ze nemen niet op, vast door de tornado ach shit.
HELPPPPPP!!!!!!!!!!!! HELPPPPPP! !!!!!!!! Er is iemand in gevaar!!!!.
Daisy: gaat wel goed maar wat is er gebeurd?
Ivan: er kwam een tornado.
Een dag later was daisy weer goed ze gingen weer op pad.
Ivan: kom we moeten onze vrienden ophalen dan hebben we versterking. Daisy jij gaat de auto repareren dan haal ik de vrienden op over een dag bij het hotel.
Daisy: ok tot dan.
Even later waren ze weer bij elkaar toen ontdekten dat er een tornado in Italië was ze gingen er meteen heen.
Jordy: ok waar moeten we nu heen?
Ivan: we gaan nu naar Italië om 6:00 zijn we er maar de tornado is om 8:45 dus we moeten een beetje opschieten want we moeten ook nog alles klaar leggen.
Daisy: ok dan ga ik nu rijden.
Ze waren aangekomen en ze gingen aan de slag.
Jordy: waar gaan we heen want ik weet het niet maar ivan weet jij het?
Ivan: we moeten nu naar sul trassimeno daar is de tornado een heftige.
Jordy: ok dus we moeten heel goed oppassen en goed kijken.
Daisy: ok Lola waar wil jij nu heen?
Lola: wafwafwafwaf
Ivan: ok maar we moeten nu wel echt gaan dus iedereen inpakken.
Ze gingen naar Italië en dat was raar.,
Ivan: o nee kijk die tornado.
Daisy: o nee we moeten echt oppassen anders overleven we het niet en Lola was al bijna dood door de vorige en ik ook.
Ivan: ja maar als we geen experts waren hadden we het niet overleeft denk ik.
Jordy: en ik wil nog wel blijven leven. Kom we gaan weg
Ivan: nee tuurlijk niet mietje, we moeten kijken waar die heen gaat.
Daisy: nou ik vind het nu ook wel leuk geweest.
Ivan: nou dan gaan jullie toch lekker.
Jordy,daisy: ok doei.
Ivan: ok doei succes.
Jordy: daisy kom mee we gaan naar het hotel.
Daisy: we kunnen Ivan toch niet in de steek laten.
Ivan: jawel doei.Deel 1 is afgelopen.
*deel 2 komt nog
JE LEEST
Vulcano
AventuraHet gaat over 3 mensen die op zoek gaan naar Tornados maar dan gebeuren er spannende dingen.